Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.10.2010, 12:34
Juhizz:n Avatar
Juhizz Juhizz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.09.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 244
Perusasetus

ei prkl.ei se varmaa tuo patrollin neliveto oo tommonen ollu,meinaa näin liukkailla neliveto päällä mennä perä ihan suorallaki eelle.lie jompikumpi perä vaihettu???

__________________
http://www.monkeybay4x4.com
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.10.2010, 16:04
SauliS SauliS ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.392
Perusasetus

Se mötikkä on takajarrujen "hidastus"venttiili. Eli ideana on että etupää menis lukkoon ensin.
Mitenkä totesit ne välitykset (eka viesti)? Jotenkin hämärältä vaikuttaa tämä.

Jos kaikki on kunnossa niin pitkä Patrol menee suoraan kuin juna.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään patrollin ovi joni_89 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 01.09.2010 19:05
SJ410 nelivedosta? JPi Tekniikka & Jutustelu 6 14.10.2008 06:46
O: Patrollin Startti.. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.09.2007 17:06
Totuus nelivedosta Tekniikka & Jutustelu 1 17.10.2006 18:54
Suzukin nelivedosta ja muutenkin ajamisesta Tekniikka & Jutustelu 2 06.12.2005 14:32


Sivu luotu: 02:40 (GMT +2).