![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() toi orkkis kardaani käsijarrun suoja missä toi sun levys on kiinni, on sitte koriste. se jää ensimmäisenä matkalle kun ottaa jokin kiinni.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Jaa käsijarrun suoja??
Että sellanenkin oikeesti siellä on ollu...korroosio tai edellinen aktiivi on
sitten omasta senkin ajanu loppuun. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kattelin stadion trialin videoita, niin mistäs ruuvista kääntämällä tuohon sais hieman lisää syöttöä, ku nyt ei näytä työntävän yhtään mustaa, ei edes opikein harmaatakaan
![]() ![]() ![]() Ja mistä sitä tietää, vaikka innostus talvella tuohon jotain ahdinta sovitteleen kans......tai sit vaan keskittyy Willy' Roverin rakenteluun ja ajelee tällä luottopelillä ihan tuossa kunnossa, ku nyt on ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Sammutinvivuston rajoitinruuvista helpoiten savua, aukipäin kiertämällä..
Tai sitten pakkosyöttö rautalangalla jurkoosiin, sammutin ei tosin enää sen jälkeen toimi.. Terv. Pörö |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli tämäkin haettua takapihalta pikaiseen kunnostukseen ennen Punkan ajoa. Saa nähdä, miten Ratsuni menee, ku on ens kertalainen ohjaksissa
![]() No juu piti siis korjata ainakin kuskinpuolen etuiskarin korvake, ku irtos jossain vaiheessa tuolla Stadion Trialissa. Hieman oli iskari pulttikin taipunu ja alkanu repeämään jo irti, mutta matala-budjetti meiningillä hieman oikaisin ja heppasin kiinni, jospa se siellä vielä menis. Sit samalla tuli huomattua, että etupyörin laakereissa on jokseenkin runsaasti väljää, joten niiden kiristys siinä samalla, ku sisälle kerran tuli otettua. Juu ja kylma kun alkaa oleen, niin Taren puhki ruuvaama lämppäri piti koittaa saada kuntoon. Ja kun halvasta kotterosta kyse, joka ei ole ihan "just" muutenkaan, niin rälläkällä varovasti kennon suojusmuoviin kolo ja tutkimaan miten sais paikattua. Tarkasti oli porannu vaan toisen ruuvin läpi kennosta ja sekin ihan kulmaan. Noo hetken mietiskelin ja ajattelin kokeilla paikata tuon ruuvvilla. Eli lyhyt peltiruuvi, johon laitoin pari "sisärenkaasta leikattua palsta tiivisteeks ja sit hylomarin tiivisteliimaa......ja ainakin pikaisessa lämmityskäytössä tuntu toimivan. Huomenna selviää sit kestääkö testiajon ![]() Sit muistin yks kaks, että se syöttöhän on säätelemättä. Sit tallilla kun ei ole nettiä, niin mietin, että mitähän piti ruuvata. Pumpun päässä oli houkuttelevan näköinen säätö mahdollisuus ja eiku ruuvaileen........häh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mikäs se pumpun päädyssä oleva ruuvi on???? Sekään kun ei enään taida olla missään originaali kohdassa ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
käännä vaan se persruuvi kokonaan auki. Se on nimenomaan se normaalisyötön säätö.
Sammutinvivusta säädetään maksimisyöttö ja kaasuläpältä maksimikierrokset. Noilla sen saa jo korskumaan aika komeesti jos et oo niihin vielä koskenu. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Datsuni on mun ratsuni... Taitaa sitä joutua runkoakin paikkaamaan... | Tourinki | Maasturiprojektit | 33 | 14.03.2009 20:20 |