![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
cooleri, putkisto lisää syöttöä ja ahtoja. ahto ja pakopainemittarit. 1bari on varmaan vakio ahtimella aika maksimi mitä kannattaa käyttää
|
#2
|
|||
|
|||
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jep
laakerit, hihna ja vesipumppu EKAna kuntoon 200 hp ei ole mikään ongelma, jos mahdollista - valitse jo coolerilla oleva, ja sille leimattu peli tehotavoitteeseesi pääset ihan vakiokaluillakin, onko järkeä vai ei onkin ihan toinen asia... ja pakolämmöt kuriin / seurantaan mutta aloita laakerien tarkastuksella / vaihdolla
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joo, tohon laakeriasiaan oon jo perehtyny sen verran et otan vain sellasen, joho se on tehty.
Toisaalt parashan tulee ku ite tekee, mut siin on vaa aika kova homma... Cuulerilla olevia ei tällähetkellä oo oikee myynnis, mut eipä se paha oo jälkeenpäinkää laittaa. Ja joo, vakio osilla ainaki olis näin aluks tarkotus pelata. Ja voimaa vaan senverran et koneet kestää varmasti. pee: "tehotavoitteeseesi pääset ihan vakiokaluillakin, onko järkeä vai ei onkin ihan toinen asia... " Miksi ei olisi? :O |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja putkisto kannattaa tehdä seuraavaks, 3 tuumaa alusta loppuu ja yks vaimennin välille.. vakioputkisto ahdistaa aika paljon.. cuuleri jäi iteltä laittamatta ennenku myin Hodarin pois ja hommasin trailerin veturin erikseen ![]()
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuon laakerirempan takia ei tosiaan kannata jättää muuten mahdollisesti mieluista peliä ostamatta.
2.5h meni kun omasta käytin öljypohjan pois ja laakerit auki. Etuakselisto remppa maksaa pikkusta vaille vitusti... Siihen kannattaa perehtyä kunnolla jos ei ole tiedossa onko rempattu. Yleensä välystä on siunaantunut aika reilppaasti booreihin ja murroksiin. Ja monesti myös etumurikka pitää tietyssä vauhdissa ulinaa. Vakioturbo tuossa huutaa hoosiannaa jo vakiotehoilla. Sillä en suosittele kyllä ottamaan yhtään enempää tehoa kuin mitä vakiossa on. (nm. 35"x12.5x15... 90km/h ja 0.9bar eli tapissa on kokoajan) Välijäähdytin ehdottomasti jos vakio föönillä pruuvailla meinaa. Viimeksi muokannut Mika_T : 05.10.2010 21:10 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kyl se vakioturbo hyvin kestää perusruuvatun pumpun, retki pajalle maksaa 300€ ja kytkin menee heti vaihtoon, tossa mun toisessa tulossa 300mm kytkin+vauhtipyörä, kun luisti ehjä 275mm kytkin heti pumpun laiton jälkeen joka vaihteella ja cooleri on kiinni.
Kytkin oli ihan ehjä irrotettaessa ja vasta 100 tkm ajettu, mut ei riitä, jos voimaa haetaan. Turbon vaihdan vasta kun tuntuu siltä, mut nyt riittää toi löyly toistaiseksi. Turha tota 620 ajettua on enemmällä kiusata. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mut mitäs tohon etuakselin kunnostuksee sit kaiken kaikkiaa kuuluu? Ja mistä tietää et jotain pitää tehä!? Mitkä ensioireet ym?? Viimeksi muokannut kippo86 : 07.10.2010 19:13 |
![]() |
Luokat |
hdj80 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ tietoutta kaivataan | -Juuso- | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 06.12.2009 17:30 |
Kotiteatterivahvistin tietoutta kaivataan | -Stedt- | Chit-Chat | 14 | 14.03.2009 23:09 |
Mog tietoutta kaivataan( kuvia lisätty) | Superlite 27 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 10.11.2007 20:30 |
Pajero tietoutta kaivataan..! | Tebster | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.01.2007 20:42 |
Diesel tietoutta kaivataan | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 58 | 10.10.2005 09:57 |