![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tein samalla n.50mm korin korotuksen ja tankki pois, hi-liftillä onnistuu nostelemaan mitä on tarvis. Mittasin ensin ristimitat ja sitten toinen puoli paloiksi ja uutta tilalle,kannnattaa leikata ne korin ja rungon väliset kiinnikkeet pois niin on helppo mallailla uutta palkkia tilanne saa palkin hepattua paikalleen niiden avulla. Korin korotus kannattaa ilman muuta tehdä on sen tankin kanssa taistelu helpompaa ja hitsauksille ja huomattavasti enemmän tilaa..
Viimeksi muokannut isuzubj : 05.10.2010 19:44 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maastomersun korjaaminen osa 2. MOGSEDES!! | MikkoVuorsola | Maasturiprojektit | 121 | 23.09.2015 16:25 |
| Trooperin ohjaustehostimen korjaaminen | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 17.11.2011 11:35 |
| Kattoverhoilun korjaaminen | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.08.2008 21:23 |
| Maastomersun korjaaminen "Wanha Wihree" | MikkoVuorsola | Maasturiprojektit | 47 | 30.12.2007 23:17 |
| Kyljellään korjaaminen | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.04.2004 22:59 |