![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tämmösen alleajosuojan väkertelin katsurin mieliks. Hojon etupuskuri liimailtuna hilun vetokoukun kiinnikkeisiin. Korkeus maasta puskurin alareunaan 54cm ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ompa komee, pyöristetyt päät ja kaikkee mistä katsastaja tykkää.
Vähän kummallisia noi Hiluxit muutenkin, nyt vasta 2010-mallissa on oikea alleajosuoja. Vanhemmissa ei oo oikein minkäänlaista vaikka perseen korkeus maasta on vakionakin yli 55 cm. Useimmissa tietysti jonkinlainen koukunräyhkä mikä saa yleensä silmää hämättyä sen verran ettei aleta kyselemään mitään varsinaista parrua taakse ja kun ei missään muussakaan vakiossa sellaista ole. Korotetuissa alkaa sitten vaan pykälät muistua mieleen ja vaaditaan palkkia, vaikka mun ymmärryksen mukaan sellainen olisi pitänyt aina vaatia jo maahantuoja asentamaan viimeistään -93 alusta ennen luovutusta uutena. En tiedä mistä syystä on ilman pärjätty tänne asti... Tuskin t.haapalankaan Hiluxi on 25 senttiä noussu... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla kun ostin tuon Hiluxin uutena vuonna -01 niin laittoivat taakse alleajosuojan ennen luovutusta kun oli kuulemma pakollinen. Tuohan oli siis vetokoukun vetopalkki ilman koukkua. On muuten järeää tekoa ja kunnolla rungossa kiinni. No toki laitoin siihen sen koukun kun palkki oli valmiina.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Tavallaan aika metkaa. Eikös se mennyt niin että puskuria ei saa enää tehdä itse, vaan se pitää olla E-hyväksytty?
Voiko keulaankin tehdä 'alleajosuojan'? -Jussi-
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kuorma-autoissahan pitää nykyään olla edessäkin direktiivin mukainen etualleajosuoja (max. 40 cm korkealla). |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Alleajosuoja | ariman | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.03.2007 20:04 |