![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
"Heres a diagram of the Z24i. The metal line closest to the motor goes to the evap canister and to vacuum from the motor (on the connector setup that should be attached to the air cleaner) The middle (largest of the 3) goes to the passenger side of the throttle body to a piece bolted into the side with two vacuum connections on it (the one on the backside goes to the AB valve). It also connects to the evap canister. The metal line closest to the radiator goes to the AIV system and to a vacuum connector on the motor. I can't really remember how all the AIV system is set up I removed it since it was rusted out anyhow, along with anything else not necessary. I would also recommend connecting the fuel pressure regulator directly to the intake Someone on here recommended it to me and it made quite a difference in how the truck ran. It's normally connected to the TB and doesn't get very good vacuum there. Hope this helps."
__________________
-JJo ___________________________________ -MMC- Viimeksi muokannut JJo : 16.09.2010 13:28 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
... Ja nyt kun googlea revitin vähän lisää niin löytyy tämmönen http://nissannut.com/projects/z24i_fuel_injection/ eiköhän tuosta ala imurinputket selviämään. ![]()
__________________
-JJo ___________________________________ -MMC- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kaavioita luettu kuin raamattua, mutta kun ei niin e
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tai siis sehän on "ruiskukone" mutta se ruiskuttaa siellä "kaasarissa", eli on ns. yksipisteruisku. http://nissannut.com/projects/z24i_f...acumn_z24i.JPG Tuosta kuvasta kun tarkkaan kattelet ja jätät sen 2WD osion huomioimatta, niin pitäisi paljastua juurikin tämä wannabe ruiskusysteemi, jossa tuota alipaineletkua on vedetty kilometritolkulla.
__________________
-JJo ___________________________________ -MMC- |
#5
|
||||
|
||||
![]()
IT`S ALIVE!!!!
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Saitko alipaineletkut kohilleen jo vai oliko väärä kuva??
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nyt taitaa olla letkut kohdallaan. Kahden "venttiilin" välistä puuttui letku, liekö mun aikana ikinä ollutkaan.Onpahan melkoinen viidakko. Saatiin sytkä kohdalleen niin kone käynnistyi laakista. Vielä kerran joutuu käyttämään venttiilien öljykantta auki kun säädetään venttiilit lämpimänä ja laitetaan oikea tiiviste paikalleen kun kusee nyt öljyt pakosarjalle. Sitten vasta pääsee kunnolla kokeilemaan pitempää ajoa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
om617 jakopäänketjun ajoitus | anssi80 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.05.2012 07:33 |
syöttöpumpun ajoitus 12HT | HJ-61 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.05.2010 10:14 |
Kubotan syöttöpumpu ajoitus | Uusi naama | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.03.2010 18:50 |
Ajoitus työkaluja | T€€MU | Linkit | 1 | 12.02.2009 19:38 |
pumpun ajoitus LJ-70 | jukos | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.03.2008 14:01 |