![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
koneelle tekasin pukin helpottamaan siirtelyä. senverran putsattu et simmssin pumppu näyttäs olevan.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#2
|
||||
|
||||
|
perkele hajos piha trukista startti ni jäi kone nostamatta pois kyydistä mut pesin silti vähäsen. ihmeen vähän lodunnu öljyä enemmi jtn puinti kyönää koneen päällä.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Onkos Jeepissä hydrobuusti vai pitääkö ettiä alipainepumpullinen laturi ??
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
ei oo vielä buustia. sellanen tai sit se alipaine lutkutin pitää hommata. jostain kuorkin raadosta sais varmaa laturin..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Aika harvassa kuorkisa on nykyää kait alipainepumppua ?? Raiskaa mitsu :-)
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
no siint kyl joutais
ehkä buusteri ois kyl parempi.. 1 pikku homma pitää viel selvittää. elikkäs ku miulla on tuo kone, valu koppa, 3v man, ja 20dana jakis.... muuten ihan hjyvä voimalinja mut etu kepin lähtö oik puolella danassa... ja tällähetkellä etuperässä lähtö vas puolella. enkä tiiä viel käyks tuo tremec 176 suoraan tohon koppaan...oishan tuolla varastossa 1kpl dana44 oik puolen lähöllä mut siintä puuttuu vasen napa/vetari ja muutenki ihan paska. ja onkohan sama välityskään? noissa volvolaisissa taas ois lähtö kepille oikeella tuonku turbottas viel ni ois käypänen EVO 2 projektiin siihe saisin sit tehä sen kikkelin mittasen pystyputken eikä tartteis katastuksista murehtia.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
En löytänyt tuosta P4658/1A pumpusta tietoa niin paljoa, kuin olisin halunnut. Se tuli nyt kuitenkin selväksi, että tuo on se pienempi minimec, 8 mm elementeillä. Ahdetuissa koneissa, ja joissakin ahtamattomissakin koneissa (esimerkiksi alkuperäinen valmet-jeep) on käytetty isommilla 9.5 mm elementeillä olevaa pumppua. Mitään isoa tehoa tuolla pumpulla ei saa, se on selvä. 9.5 mm minimecit ovat esim P5322, P5074, P5562,
Verstaalta löytyy lisää salaisia kansioita, niissä on lisää tietoa minimeceistä, jos tarvetta ilmenee... Tuo 16076 on moottorin sarja numero. Tuo pässinsarvi-vauhtipyöräkotelo ei sitten käy siihen alumiiniseen jeep-valmetin välikappaleeseen. Siihen tarvitaan pyöreä SAE3-pulttikuviolla oleva kotelo, jonka paksuus on muistaakseni huikeat 25 mm. Puimureissa on käytetty noita molempia, riippuen mallista. Aika siistin näköinen kone, vaikka se on vuosimallia 1972-1978, noin. Meiltä löytyy ahdettu 411BS pyöräkuormaajasta. Täytyy ottaa siitä joskus kuvia, vähän niinkuin vertailun vuoksi. Täytyy samalla katsoa, että millä pumpulla se on.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |