Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 10.09.2010, 19:26
ez-boy:n Avatar
ez-boy ez-boy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 05.07.05
Sijainti: Nokia, Finland.
Perusasetus

Mulla on tapana töissä avata, pestä ja öljytä räikät heti jos alkaa "pomppiin" ja sama homma pulttipyssylle, eikä tarvi montaa kertaa tehdä vuodessa ja on kun uuden sais käteensä. Ei ne mitään monimutkasia laitoksia ole.

Vastaa lainaten
Vanha 10.09.2010, 20:14
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Perusasetus

Mut kuten yllä olikin, niin takuu voi rauteta saman tien... Ja toi mainistsemani räikkä teki tenän kerralla ja ihan varottamatta... Muut sentään antanut varotuksia ja kuitenkin toiseenn suuntaan toiminu, mutta tää yksilö ei tehnyt sitäkään sit ee...
Vastaa lainaten
Vanha 10.09.2010, 20:46
kzj kzj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 23.02.09
Sijainti: Kouvola
Perusasetus

Köyhällä ei oo varaa ostaa paskaa..silloin kun kova paikka tulee vastaan niin säästö näkyy..
Stahlwille..Stahlwille..Stahlwille...

30vuodessa on halki yksi 1/4" 8mm hylsy - uusi tilalle 0e.

1/4" räikästä hammas poikki, oma vika- likainen räikkä sisältä, ei ollu hammas ihan pohjassa. Tosin oli 1/2 metrin jatkovarsi siinä räikässä, et oli vähän käyttäjänkin vikaa..
Uudet sisukalut ostin räikkään ja taas mennään.

80-luvulla sai edullisesti Japanilaisia HERO- hylsysatseja, mut mistäs niitä enää..
1/2" sarjasta ei mitään hajalla, ja
on sitten saaneet hylsyt kylmää kyytiä sekä pulttipyssyllä että räikkä kunnon jatkovarsilla..

Rankkaa väärinkäyttöä ja tyhmyyttä!

Silloin kun joku hajoo lauantaina klo 23 niin se ei saa olla työkalu
Vastaa lainaten
Vanha 10.09.2010, 22:19
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Perusasetus

Minä olen köyhänä siirtynyt käyttämään AmPron työkaluja.
Mitään niistä en ole vielä hajalle saanut,ja ikuista takuuta on joka kerta myydessä kyllä muistettu mainostaa.
Vastaa lainaten
Vanha 10.09.2010, 22:32
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Minä olen köyhänä siirtynyt käyttämään AmPron työkaluja.
Mitään niistä en ole vielä hajalle saanut,ja ikuista takuuta on joka kerta myydessä kyllä muistettu mainostaa.
Ihtekkin käytän nuita ampron työkaluja paljon. mitään ei ole mennyt hajalle,(Vain yhdet sivuleikkurit menny isännällä omasta syystä.. katkasi väärän piuhan ja suli pihteista katkasupinta.. ei ollu verkkovirran kestävät ) vaikka tulee käytettyä niitä paljon. ja välissä meleko raakastikkin
Vastaa lainaten
Vanha 11.09.2010, 08:27
HiluMiks:n Avatar
HiluMiks HiluMiks ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 09.01.06
Sijainti: suonenjoki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kzj Näytä viesti

80-luvulla sai edullisesti Japanilaisia HERO- hylsysatseja, mut mistäs niitä enää..
1/2" sarjasta ei mitään hajalla, ja
on sitten saaneet hylsyt kylmää kyytiä sekä pulttipyssyllä että räikkä kunnon jatkovarsilla..

Rankkaa väärinkäyttöä ja tyhmyyttä!

Silloin kun joku hajoo lauantaina klo 23 niin se ei saa olla työkalu
Olen muuten samaa mieltä tosta Hero merkkinen sarja on mullakin taisi olla eka oma hylsysarja ja kaikki taitaa olla ehjiä paitsi räikkä joka hajos metrin jatkoputkella.
Ostettu joskus 80 luvulla.
Vastaa lainaten
Vanha 11.09.2010, 12:49
Rekisteröimätön
Guest

Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HiluMiks Näytä viesti
Olen muuten samaa mieltä tosta Hero merkkinen sarja on mullakin taisi olla eka oma hylsysarja ja kaikki taitaa olla ehjiä paitsi räikkä joka hajos metrin jatkoputkella.
Ostettu joskus 80 luvulla.
Eka hylsysarja = 1981 ostin HERO;n 1/2 tuuman sarjan Arielia varten ja Bernerin joku loppuunmyynti tais olla , n.15,-€ eli melko edullinen jos nyt ostais , 5/8 hylsy vain rikki mennyt ja räikkä toimii kuin unelma välillä CRC,llä ruokinneena, niin nehän on Made in Japan mikä silloin ostohetkellä ihmetytti ;-) ei enään tänäpäivänä.

Jack
Vastaa lainaten
Vanha 11.09.2010, 14:50
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Perusasetus

omasta mielestä noissa IKH:N työkaluissa on hinta laatusuhde kohallaan

meillä on autoissa ollu nyt pari vuotta nuo IKH:n työkaluvaunut (isompi ja pienempi)
tampit on kummastakin hajonnut ne oli ihan paskoja mutta muuten on kyllä kaikki avaimet kestäny. remonttia niillä tehdään melkeen joka päivä maanrakennuskalustoon.

Eikä nuo bahcon avaimetkaan enään hirmuhintasia ole. Jonku verran len itelle nyt niitä ostanu. esim. K-raudasta sai 1" hylsysatsin alekorista 140e!!!! Etralla sama 420e
1/2 satsioli 69e.
Vastaa lainaten
Vanha 11.09.2010, 14:58
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Perusasetus

Kaiken saa rikki. Toiset helpommin ja toisiin joutuu vähän jo uhraamaan aikaa.
Itsellä työkalut yleensä häviää ennen kuin kerkii hajoamaan
Vastaa lainaten
Vanha 15.09.2010, 21:30
axo:n Avatar
axo axo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 26.04.06
Sijainti: Ylämylly, Finland.
Perusasetus

AmPro

ääni Amprolle!

Ite niitä joskus myynytkin. Takas ei tullu juuri mitään ja takuut pelas. Joskus sain meisselin kären rikki ja uus tuli tilalle.

Takuu asioissa myös jälleenmyyjällä osuutta asioihin, miten hyvin haluaa asiat hoitaa, vaikka tällähän se palvelualttius katsotaan.

Noissa työkaluvaunuissa on suuria eroja tuon kaapin jämäkkyydenkin suhteen AmpPro antaa takuun myös huoltoauto käyttöön, aukeavat myöhemminkin lootat kunnolla.
Olikohan niissä tuplapokkaukset esim nurkissa ja kaikilla työkaluilla ikuinen takuu.

Samasta perheestä promaster vielä edullisempi ja kestää varmasti ainakin normaali käytössä. Ammattikäyttöön AmPro.

Mielestäni hinta/laatu suhde on kohdallaan.

-axo

Viimeksi muokannut axo : 15.09.2010 21:37
Vastaa lainaten
Vanha 16.09.2010, 17:09
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

mitä te oikeen teette niillä työkaluillanne? Oon ihan amatööri ja siks kiinnostaa, oon pärjänny ihan halpisvehkeillä ja jos tilaa on ollu niin bilteman iskuhylsyt on avannu, ja sit lämpöö ennen metrin vartta..
Vastaa lainaten
Vanha 16.09.2010, 17:36
Veteraani+++

Perusasetus

IKH...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti Näytä viesti
mitä te oikeen teette niillä työkaluillanne? Oon ihan amatööri ja siks kiinnostaa, oon pärjänny ihan halpisvehkeillä ja jos tilaa on ollu niin bilteman iskuhylsyt on avannu, ja sit lämpöö ennen metrin vartta..
Ainakin meillä töitä... Äijällä yli 40v kokemus autonkorjuussa... Ja mulla sit vajaat puolet tosta... Halppiskaluja ei oo ostettu ennen tota IKH:ta, kun Kamasan pakkeja ollu kaksikin, ja oikeestaan hylsyissä ei oo ollu ku 14, 17 ja 19, sekä 21mm kulutus tavaraa halkeemisen suhteen. Muissa sit ajansaatossa kantit pyöristyneet, jotia on uusittu. Esim. äijän 23mm on kirkas pintanen ja se orkkis... Mulla matta pintasena se ja räikkä erillaien kummaskin pakissa ollu. uusittu toine takuseen ja komposiittiseksi silloin. Komposiittisissä vaihdeltu päitä ja sisälle ne suunnanvaihtajan osat n. 1,5v välein ku on hurtannu yli. Tilasin uuden kamasan komposiittivartise täikän... Jos sais vielä sen, ja sit siirrytään muuhun rinnalla ku sitä ei valmistetakkaan enään.
Vastaa lainaten
Vanha 16.09.2010, 19:20
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Ymmärrän jos työkseen käytetään, sitten en hetkeekään harkitsisi laadusta tinkimistä.
Harrastaja pärjää mielestäni melko halvalla kun ensin miettii mitä voimaa käyttää milläkin työkalulla, Itse en ole saanut halki yhtään bilteman iskuhylsyä vaikka pultteja on katkeillutkin ja eihän kukaan räikkää lyö tai laita jatkovartta..
Vastaa lainaten
Vanha 17.09.2010, 06:23
suppe:n Avatar
suppe suppe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Rauma
Perusasetus

Käykääs ihmiset wurtillä. Muuten myyvät ylihintaista paskaa mutta räikät on hyviä!!!
Vanha 17.09.2010, 09:11
Jouni_S:n Avatar
Jouni_S Jouni_S ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: vesilahti
Perusasetus

kstoolssin työkaluvaunua ja työkaluja voin ainaskin suositella. ei oo mitään viä hajonnut, mutta meinaavat noikin hukkua.
Vanha 17.09.2010, 15:35
Veteraani+++

Perusasetus

No, onneksi ei ennään tarvi puhtaasti leivän eteen tehdä noita töitä... Josku ielä, mutta ku tosiaan täällä tarjonta tiskillä heikkoo ni ostettava sitä mitä löytyy...
Ja mitä taas joki Wurtin myymälään tulee, niin ei taida myydä muille ku y-tunnyksen omaaville tyypeille. Ja ku meillä toiminta siis lopetettu pari vuotta sitten, niin ei taida ees myydä. Ja eikä niit joka kk vierailujakaan jaksa sit pitää. Työpaikalla nähkääs tätä on, kun sattuvat kerran ottaan jotain, niin n. kk päästä olivat taas kyseleen et tarviiko jotain... Ja ku kuitenkin ihan samaa tavaraa saadaan paikallisestakin työkalukaupasta. Ruuveja ja ku osa tarvittavista nippeleistä on jäänyt pois käytöstäkin heikkouden takia, niin ei siksi oo tarvetta ollu.
Bacholaista ei oo silmään sattunut paikallisilla kauppiailla, eikä myöskään Stahlvillee, saatikka AmProta... Joskus oli Betaa tarjolla, mutta hinta pisti kauppiaan poistaan sen, kun menekki heikkoa.
Ja mitä sit laatumerkin avaimilla tekee, kun joillain halppiskaluissa parempi tarkkuuskin. Näin momettiavaimissa, kun testailleet niitä ja Bilteman tais olla paras, vaikka oli sieltä hinnaston halvimmasta päästä.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mahtavat työkalut edullisesti ja ikuisella takuulla.. samix Chit-Chat 1 09.09.2008 19:14
M:Powerbuilt työkalut Skippe_ O/M/V Muut 0 06.06.2008 18:17
Dana 30 ja 35 työkalut. 454SS Tekniikka & Jutustelu 1 03.10.2007 10:05
MB G:n navan erik.työkalut + muuta vputila Tekniikka & Jutustelu 0 28.04.2003 11:11

Sivu luotu: 08:04 (GMT +2).