![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Oliskos täällä muilla tarvetta tilata nuita simpukoita ja samalla niitä niveliä? Jos tekis kimppatilausta, niin ei tarttis maksaa niin mahottomia postimaksuja, kun näyttäs tulevan postikulut isommiksi, kuin simpukan hinta. A-1 CARDONE Part # 277514 Reman. Power Steering €111.50 Country: Finland €125.28 Total €236.78 Nivel Flaming Riveriltä: FR1733DD ea / 3/4"-30 X 3/4"DD $69.00 Postikuluista ei käsitystä, eikä siitä, toimittaako muualle, kuin pohjois amerikkaan. Ilmaiskaa tarve, niin ostetaan kimpassa.
|
|
||||
|
||||
![]()
...ja varmaan kannattaa samaan tilaukseen laittaa pitman armi ja sen kiinnitysmutterikin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Noita Jeepin pitman armeja on taas varastossa!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko g20 ja g30 samalla mutterilla?
|
|
||||
|
||||
![]() Mutteri
Eikös simpukkaki ollu sama? Mutterin koko oli mulla 7/8" -14G (UNF) ja simpukka tuolla aikaisemmin mainittu.
|
|
||||
|
||||
![]()
Haa !
Wanha topic, mutta: Innostuuks joku / kukaan tarviamaan mokomia, vai löytyykö näitä simpukoita Suomenmaasta muualta kuin US Partsilta hintaan äxsataaviiskymppiä... Eli simpukasta nyt pääosin kyse
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä tarvetta on edelleen.
Ismo |
|
||||
|
||||
![]()
Jep tarvetta on. Aletaanko touhuamaan jostain.
|
|
|||
|
|||
![]()
Eli puhdasta säästöä tuli melkein kuusikymppiä, tulkitsinko oikein ?
|
|
||||
|
||||
![]()
juu säästöä tuli kohtuullisen tuntipalkan verran...
|
||||
|
||||
![]() Mukana kuin pukama!
Mä olisin valmis kimppaan. Otapa yhteyttä: ismon (a) hotmail.fi tai 040-5324598
Pitman armin olen valmis ostamaan Jamantilta, mutta entäs tuo kanyn mainitsema kiinnitysmutteri? Helsingin ruuvikulmasta on tähän asti löytynyt kaikki tarvittavat mutterit ja pultit, niin porttaalipokseihin kuin imusarjoihin, joten saataisihan sieltä tämäkin löytyä. Tehostimen pumppu mulle jo tarttuikin jostain Chevystä, vielä pitää etsiskellä ainakin se rattiakseli jostain. Ismo Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei kannata, kun antaa postimaksuksi vain suoraan kertoimella sen määrän, jota tilaisikin... En vihtinyt kysellä suoraan pakettitarjousta, vaan pistän tässä talven tietämillä varmaan yhden tilaukseen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvoon turbodiisseli | moggirange | Maasturiprojektit | 11 | 04.02.2012 21:47 |
Volvoon levyjarrut | 6x6 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.06.2008 21:30 |
Kärjetönsytytys volvoon | ToHo | Linkit | 2 | 20.09.2007 12:34 |
VOLVOON renkat ??? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.04.2006 22:22 | |
Kahlaussarja volvoon | A45 | O/M/V Muut | 0 | 04.07.2005 12:05 |