![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Noi ripukkeet miten lie patrollissa et onko edessä edessä ja takana takana. Toy-Yoda hiluskissa oli edessä takana ja takana takana. Mut eteen laittaa ihan kierrejouset rangen tukivarsilla ja taakse rakentaa 3/4 ellipsisen jousituksen pidemmillä iskunvaimentimilla. Vaatii vähän työtä mut siihen pakuun ois varmasti aika yhdistelmä. Kyllä joku tollasen sulta ainakin pois ostaa jos itte kyllästyy autoon.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Millä sais K5 blazerin perän ylös?? | savlari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.02.2008 03:03 |
| Vaunu ylös järvestä.. | Chit-Chat | 22 | 17.10.2007 16:23 | |
| Rinnettä ylös | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.05.2005 09:09 | |
| HJ ylös! | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 19.12.2003 23:17 |
| Pörssikurssit ylös - Suomi nousuun! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 27.08.2003 09:00 |