Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.11.2003, 19:44
Tumi:n Avatar
Tumi Tumi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.01.03
Sijainti: Joensuu
Viestit: 1.502
Perusasetus

Noi ripukkeet miten lie patrollissa et onko edessä edessä ja takana takana. Toy-Yoda hiluskissa oli edessä takana ja takana takana.

Mut eteen laittaa ihan kierrejouset rangen tukivarsilla ja taakse rakentaa 3/4 ellipsisen jousituksen pidemmillä iskunvaimentimilla. Vaatii vähän työtä mut siihen pakuun ois varmasti aika yhdistelmä.

Kyllä joku tollasen sulta ainakin pois ostaa jos itte kyllästyy autoon.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millä sais K5 blazerin perän ylös?? savlari Tekniikka & Jutustelu 2 17.02.2008 03:03
Vaunu ylös järvestä.. Chit-Chat 22 17.10.2007 16:23
Rinnettä ylös Tekniikka & Jutustelu 3 01.05.2005 09:09
HJ ylös! Nalle Tekniikka & Jutustelu 16 19.12.2003 23:17
Pörssikurssit ylös - Suomi nousuun! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 27.08.2003 09:00


Sivu luotu: 13:24 (GMT +2).