![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() keskilukkoa ohjaava mokkula löytyy muistaakseni vasemman jalan kieppeiltä rintapellissä, haisteli useampaa asiaa, kytkeäkseen ja vapauttaakseen, hitto kun muistais... sieltä tietyin ehdoin sähkö kipittää jakolaatikon luo moottorille taistelin oman kanssa aikoinaan, motti oli luovuttanut, magneetit irronneet ja näin ollen samainen onkelma... kaivetaas hiukka arkistoja ja ajukoppaa... EDIT: tuossa linkki omaan ongelmaan, ja sen vikalla sivulla linkki ameriikan sivulle, jolla oma ongelma ratkes... muistaakseni muuttelin vielä jotenkin niin, että keskilukon saa päälle riippumatta Hi / Lo valinnasta... Oleks muuten kokeillu renkat pikkupuoli / ISOPUOLI vipua ja keskilukon nappia jotta kaikki heräis... jotenkinhan se liittyi alkuperäisesti siihen, että keskilukon saa päälle vain pikkupuolella, vai oliks tää vaan automaatin vai ABSillisen kytkös... Tuo mun ongelma meni niin, että motti ei pyöriny, ja sitten sähköä syöttäessä pääs savu pois, uudelleen käämiminen pelasti motin, jollain loctite sukuisella liimailin magneetit, aluks vielä napaisuudeltaan väärään järjestykseen, piti olla + - + - eikä + + - - ! ja lisäks laitoin merkkivalon kepin juureen, joka NÄYTTÄÄ todellisuudessa sähkön kulun keskilukon moottorille, eli jos jää palamaan niin saa sähköt pois, jottei pala mosa siis tuolla: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=48925 ja ameriikan trouplesuutinkia: http://www.pnwadventures.com/vehicle...oubleshooting/
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 31.08.2010 18:54 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
huomenna alan purkamaan ja kattomaan että missä vika... linkistä on varmasti apua... ja tulen varmasti kysymään asiasta
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Saatat tarvia näitäki kytkentäkaaviot http://www.yankeetoys.org/Documents/...ck_Diagram.zip
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
sit jos autoon ei oo tehty korinkorotusta ni sen keskilukon moottorin mahtuu ottaa pois ku ottaa vaihteisto takakannakkeen irti ja laskee vaihteiston häntää alaspäin. ite tuli tehtyy tolla tavalla ku omassa oli kasattu väärin toi keskilukon moottori ni ei menny lukko päälle..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#7
|
|||
|
|||
![]()
khyyl... eiköhän näillä tiijoilla mennä nyt vähän matkaa etiäppäi.. katotaan monta perkelettä pääsee purkaessa kasatessa
![]() |