![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
SYY?
|
|
|
|||
|
|||
|
FJDC:n johtokunnan mielestä ainoa syy eroon on Mikko Perkon halu hallita yksin Kulmakorven ajoaluetta
FJDC johtokunta |
|
|
||||
|
||||
|
Dicktaattoreille muodostuu usein illuusio omasta ylivertaisuudesta ja korvaamattomuudesta
![]() ![]()
Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 20.08.2010 20:06 |
|
|
|||
|
|||
Asiaa!
Älä sinä susirajan mies puutu etelän miesten asioihin tulee ne ympäristö jutut teidänkin nurkkiin.Ettekö Te SAATANAN ÄÄLIÖT TAJUA.Kaikkien moottoriurheilua harrastavien pitäis olla samalla puolella vastaan ympäristö viranomaiset mutta alatte nyt keskenään tappeleen sehän se ÄIJÄ TOUHUA ON.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
FJDC:n syy! Mitäs rikkovat sääntöjä torkeesti!
|
|
|
|||
|
|||
|
no voisko nyt sit joku kertoo et mitä on rikottu ja miten??? on vaan ilmotettu et yhteis työ päättyy, mut vielläkään kukaan ei oo kertonu et mikä tähän on johtanu. itse en voi asiaan mitenkään vaikuttaa, mut ois nyt kiva kuitenki jäsenenä tietää et mistä on kyse.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kirjuutus virhe?? Törkiää??
On sitä Perkon suusta kaikenlaisia sammakoita kuulunut? Kauankohan Tapuan hallitus miestä vielä kestää?? t. yks pettynyt tapualainen. |
|
|
||||
|
||||
|
Onko sinulla jotain parempaa tietoa asiasta. Minulle on jäänyt hiukan epäselväksi, vaikka olen mielestäni ollut Kulmakorven asioissa mukana.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Huuto Nissan KC porttaaleilla. Päättynyt ja alustavasti MYYTY. | BSI | O/M/V Ajoneuvot | 39 | 21.06.2010 04:55 |
| Kulmakorven iltayöoffailu la 17.11. | Byrocrat | Tapahtumat | 28 | 19.11.2007 09:15 |
| Huutokauppa päättynyt. | iroc | O/M/V Muut | 41 | 08.11.2007 16:53 |
| Kulmakorven ajelut la 3.11. | Byrocrat | Tapahtumat | 18 | 04.11.2007 19:45 |
| Kulmakorven cruisailua | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.06.2003 06:45 |