![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Metsäkonttorille ei monesti pääse ilman nelivetoa, joten ajan maasturilla joka päivä. Ajan lähes aina tietä pitkin, mutta monesti edeltävä tiellä kulkija on mennyt telavarustuksella ja tien/ uran kunto on sen mukainen. Vuodessa n. 40000 maasturilla. Iso maha on ruma kun se on tyhjä...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HARRASTE -luokan sarja PERUTTU | -B- | Tapahtumat | 49 | 17.06.2007 22:44 |
| Harraste Stanu | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 56 | 26.05.2007 22:21 |
| Harraste auton esitteitä | Ex_inkkari | Chit-Chat | 11 | 05.04.2007 07:39 |
| Paljonko harraste hallinvuokra? | Kopone | Chit-Chat | 9 | 01.02.2007 21:30 |
| M/V: Harraste LJ | O/M/V Muut | 3 | 31.07.2005 18:36 | |