![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tämmöset tuli kans vaihdettua taakse.. yks pallonivel meni kans vaihtoon... Sitten alko jo jarrut näyttämään paremmalta. Ja uudet levyt asennettiin tietysti samaan syssyyn. ![]() Kiitokset tästä(kin) t.haapala:lle! ![]() Varmaan unohdin jotain mut ei sillä sen suurempaaa merkitystä tässä vaiheessa...kai ole..? ![]() Seuraavaksi pitikin saada vanteet ja renkaat.. Kesäksi saatiinkin hommattua tämmöset 33x12,5 r15 pallot.. Edessä 8" takan 10" ! Edessä et0 takan -44!! ![]() Ja vanteet on kuulemma aika harvinaiset? ![]() Siinä viel lelut vierekkäin: Kumit alko olemaan loppu ja päädyttiin ostamaan uudet.. 31 - 33 oli suunnitelma ja kohdalle osui 31x10,5 r15 kumit sopivaan hintaan ja tehtiin kompromissi.. (vaikka 33" näytti aika häröltä... ![]() Kuvia ei vielä ole niistä ,mutta lisään niitä kun saan kameran taas käyttöön.. Karjapuskurikin tuli hommattua (t.haapala:lta) ja se on maalaus vaiheessa vielä. Auton maalaus ja levikkeiden asennus yms. olisi myös seuraavaksi vuorossa ja väriksi onkin jo kaavailtu snow camo-väriä... Voimaa pitäisi myös saada lisää...tai pikemminkin alavääntöä.. kun tuo ei tunnu riittävän vakiona oikeen tossa bensa koneessa... ![]() - Onko kukaan ahtanu remmillä näitä? (aika ahdasta on...) - Jos on niin onnistuuko leimata? - kestääkö kone ja vaihteisto + muut? Eatonin m45:sta olin ajatellu... kiitos! ![]()
Viimeksi muokannut AS13 : 10.08.2010 16:18 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Ahtamisesta
Eikös se nii mee et mallisarjantehokkain+20% saa olla tehot, ottaen tietenkin huomioon että jarrut/alustan osat vastaa sitä mallisarjan tehokkainta. Mut eipä hiluksissa kauheesti vissiin oo eroja noitten suhteen. Ja verrokkina ei kai voi käyttää Hiluxia koska on ihan erimerkkinen auto kyseessä, vaik onkin tekniikaltaan ihan samat keskenään. Korjatkaa viisaammat jos puhun ihan puuta heinää.
Ahtimelle saa varmaan raivattuu tilaa kyllä, mut se tila sille remmille onkin ihan toinen juttu ku on niin ahas koneen etupuoli. Pakokaasuahtimelle ois kyl hyvin tilaa ![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#3
|
|||
|
|||
![]()
toi on muute paska juttu toi et ei voi verrata hiluxiin...Jos se niin on..
![]() jos siihe vaihtais pienemmän syylärin tai jotai.. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Niin mä vähän arvelinkin.
![]() Eli taitaa ahtaminen laillisesti olla aika kaukainen haave... Täytyy keksiä jotain muuta sitten. Hitto näitä suomen katsastus hommia... ![]() Noi 31" varmaan pitäis saada leimattua... ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tänää sain otettua sitten kuvia hiukan lisää.
Tuli revittyä kylkilistat pois ja konepelti sai mattamustaa päällensä... ![]() Puskurin alaosa on myös otettu pois ,jotta karjapuskin saa hiukan tilaa... Seuraavaks onkin sitte ohjelmassa ruostekohtien fiksailua ja jossain vaiheessa koko auton ylimaalaus. Saas nähdä mikä lopullinen väritys tulee olemaan. ![]() Siinä muutama tänään otettu foto: Valmiiks lommolla oleva puskin... kuuluu asiaan ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
eikai tuo ahtaminen mikään mahdottomuus ole ? ahdin kylkeen penkki paperi ja konttorille !
![]() |