![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minkäköhän kokoista rengasta tuohon on tulossa alle, kerran suurennat lokareita noin rankalla kädellä? 35"? 37"
![]()
__________________
-Pauli- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tätä Seurataan SilmätarkkAna
![]()
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mahtuuko muuten vakiokaarilla pyörimään 31" tai 33"?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ei 33" pyöriny ilman korotusta. edessä rupes ottamaan kiinni ku käänsi ratin linkkuun. Ois varmaan ruvennu pyörimään jos ois näyttäny lekaa mutta helpompi oli laittaa SOA
![]() Vanteitten ET vaikuttaa kans mutta mulla on UAZ.n käännetyt peltivanteet niin ei oo tietoa ET:stä
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vakiokorkuisena ja vakiokaarilla mahtuu kyllä 31" pyörimään kun on vähän moukaroinut kriittisimpiä paikkoja reilun kokoisella lyömäaseella
![]() Mutta ei se kaarien suurentaminen pahaa tee kolmeykköstenkään kanssa. 33" vaatii jo korotusta ja kaarien suurentamista. Omassa autossa on kierrejousien lisäksi 50mm korin korotus, ja muuten vakiot kaaret, mutta jonkun verran olen joutunut suurentamaan alareunoista. Mutta en kuitenkaan korinkiinnikkeeseen asti vetänyt, ja silti mahtuu 33/12.5 rengas pyörimään 8" vanteilla ja 32mm spacereilla. Korinkorotus on edellisen omistajan tekosia, ja nykyään siihen ei leimaa enään saisikaan. Muutenkin täysin turhaa korottaa koria ja painopistettä kun renkaille saa muutenkin tilaa. Ehkä poistan korotuspalat joskus, ehkä en...
__________________
-Pauli- |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Juups ,eli kuten tuossa edellä oli jo vastattu, niin ei mahu 31" pyörimään kunnolla vakiona, pitää ottaa 50-60mm pois kaarien takaosasta, että sopisi edes jotenkin pyörimään joustoissa ja rattia käänneltäessä. Soa auttaa asiaa, mutta ei tuo kaarien suurentaminen niin paha homma ole tehä
![]() ![]() ![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Alkaa näyttää ryhdikkäältä soattuna ja avaremmilla kaarilla. Renkaat alla 225.70.15 vakiovanteilla. Takakaarista siistitty vain terävät kantit pois
![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Traction barin kötöstelyä rangen panhardista
![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä tietää, ettei turhaan kirjoittele
![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kzj-95 pientä parantelua...(päivitystä 8.1.2011) | Rölli | Maasturiprojektit | 13 | 15.01.2011 15:19 |
Lada Nivan parantelua | IHKULAINEN | Maasturiprojektit | 38 | 22.03.2010 00:46 |
BJ-40 Rakentelua ja parantelua. Pieniä päivityksiä | sokkalanmäki | Maasturiprojektit | 20 | 22.11.2009 13:46 |
Nissanin ohjauksen parantelua (risu keulat) | Superlite 27 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.12.2006 08:23 |
Toyon vinssin parantelua | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 01.11.2005 17:33 |