![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() nyt olis tarkoitus turbottaa tämä laite. mitenhän tuo sd25 moottori kestää puhaltimen kanssa. tuolla holysmoken sivulla näytti olevan vähä juttua ettei kestä, mutta onko näin. ja kuinkas paljon tässä pitäis olla sylinteri putket lohkon tason yläpuolella? ja sitten vielä että mistä kätevästi ryöstäis öljyt sille ahtimelle, oisko paineanturilta vai mistä?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja sitten vielä vähän lainaan topic:iä kun kerran otsikko täsmää omaankin ongelmaan. Moottorin vaihdon yhteydessä katosi ainakin virtalukolta jatkuva virta, valot saa päälle ja rääkkä toimii. Mikään muu ei sitten toimikkaan. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Holysmokessa taitaa keskustelut turbotuksesta tarkoittaa aina yli 2bar paineita.. itellä KC:ssä terranon turbo+jäähy ja 0.8bar paineet ei tee missään kipeää.. välijäähy toki on viisasta laittaa. Ja tietty tärkeintä kaikista on että vedättelyn jälkeen ei naukasta heti konetta sammuksiin vaan antaa kannen lämpöjen tasautua.
Kuten NuuBeRi sanoi, jos peruskone on kunnossa niin mutka putkeen vain. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
joo kansi käytetäänkin irti koska se vuotaa öljyä moottorin takanurkasta ulos kannentiivisteen välistä. samalla vähän tarkastellaan moottorin kuntoa.
no garretin t03 on tilattu että jos siihen sen laittais, ja välijäähy toki tulee kanssa. ja tuohon virta ongelmaan sen verran, että tuliko esim laturin perään kaikki johdot kiinni. myös maadoitukset kannattaa tarkistaa. ja oisko tuolle virtalukon takaiselle virralle ollut sulake? sehän voi äkkiä palaa kun konehuoneessa touhuaa johtojen kanssa. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
No sulakkeet menin läpi sieltä ratin"alla" olevasta sulake taulusta. Onko tuossa vehkeessä muualla sulakkeita? Kun siinä v-käyrä huipussaan ei siitä vian etsimisestä tullut mitään. No tänään jatkamaan.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
mulla oli tuossa konehuoneessa apukuskin puolella akun takana semmonen rasia missä oli sytytysvirralle joku hyppyjohto, oisko se joku nissanin "sulake"?
ja sitten asiaan, onkos tuo alipainepumpulle tuleva letku kesties öljynpainetta varten. tulee ainakin lohkon kyljestä. siitähän sais varmaan turbolle öljyt ja sitten vaan paluu öljypohjaan. ja mikshän siitä pumpulta ei lähde paluuta, vai eikö se vaan tarvi sellasta. edit: olihan siinä pumpulla paluukin kun vähä tarkemmin katso, ja sitten kuulemma ois lohkon kupeessa sokea tulppa mihin sais laitettua paluulinjan. Viimeksi muokannut nenonen2 : 03.08.2010 08:31 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Just meinasin korjata sen verran että on siltä pumpulta paluukin lohkoon.
(Oma ongelma lähes ratkaistu, vielä kun sais pyyhkijät ja sisätilan puhaltimen toimimaan. Auto käy SD23 koneella todella nätisti. Pitäisköhän siihen suunnitella jotain ahdinta kylkeen ![]() Tyhjäkäynti vaan liian alhaalla, kun ravistaa niin pirtusti. Tänään ehtoolla syöttöä vähän suuremmalle niin siinähän se tyhjäkäyntikin nousee.) Viimeksi muokannut NuuBeRi : 03.08.2010 11:06 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään -00 king cap | -an- | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.01.2010 09:35 |
Ostetaan King Cap/Urvan king lukollinen taka-akseli | Raami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.11.2008 20:31 |
M: King Cab 4x4 -85 | O/M/V Muut | 5 | 27.05.2004 13:50 | |
king cap | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 15.05.2004 03:24 | |
M: TD King Cab 4x4 | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2003 10:15 |