![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kemppi kymppi hitsattu ja kasattuna valmiiks. Odottelen vaan, josko sais ehjän kardaanin vielä ennen lauantain Punkan Ajoja. Tuulettimen visko kans jumitettu ja pitäs laittaa takas autoon kiinni. Sit raidetangon oikaisu, rasvaus ja eiku Punkalle möyrimään ![]() ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jesseh.n puolesta (se kun itse on jossain valtion hommis tai jotain) tossa joku päivä heitin matkahuoltoon jonkun kartaanin pätkän mutta jotain vekkiä siinäkin on kyllä ,uskaltaisin väittää että trukin piikin "kuva" olis ollu mutta kai se varalla menee ainakin tai jotain...
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo tänään suunnitelmissa laittaa visco ja ropelli takas paikalleen, hieman oikoa raidetankoa ja sit se takakardaani olis vielä laittamatta kiinni. Nooh, bussin pilalle menny maalauskin pitäs koittaa paikkailla kans. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Ennen Punkan Ajoja pitäs vielä sammutin kiinnittää johonkin ja tunkki ja vähä rasvailla ja rengaspaineet kattoo. Niin ja kardaaneista parempi ruuvataan kiinni. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Hei, mites saako patrolin jakolaatikkoon helposti pikkupuolen takavedon??? Jaa miks? No ku ei jaksa isolla puolella pyörittää paskarinkiä kunnolla
![]() ![]() ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vähä tuli MRT trialissa taas Ratsunnii ruoskittua.
Beadlock vanteen kehäkin käänty ulkokehältä ja ilmat tuli ulos renkaasta....eipä ole vielä tuollaista tullu omalle kohdalle. Toivottavasti saan vielä kotikonsteilla tuon oiottua, tai sit joutuu ostaan Dirty Jormalaiselta yhden varaosa kehän Murros meni kans rikki, joten nyt olen Tapsalle sellaisen velkaa ![]() Raidetanko meni taas mutkalle, ku osus "ihan vaan vähän" yhteen kiveen. Apparin kylki mankeloitui aika surkeeseen kuntoon. Jostain pitäis nyt keksiä siihen halvalla ovi ja lasi. Ovi ei suostu enään aukemaan ja lasikin on murusina oven sisällä. Toinen ajovalokin meni rikki, mutta se ei nyt vielä Stadion trialissa haittaa. Syksyn safarilla kylläkin, jos sellaiseen nyt vielä pääsis. Joo ja apparin penkkiä pitäis laskee alemmas, ku kaikki kyydissä olleet valittaa, ettei mahdu kypärä päässä oikein istumaan. Nyt Stadion kisaan on tulossa vielä ihan "offi neitsyt", niin ei viittis sen ekaa kokemusta tuhota kipeellä niskalla ![]() ![]() ![]() Niin ja jos näin kylmä on, niin pitäis kait se kesällä puhki ruuvvattu lämppärinkennokin koittaa jollain paikata. Juu ja kauhukahvakin heltis MRT trialissa.......aika paljon ilmeisesti hyppiny ![]() ![]() ![]() Tommonen konepelti maalaus olis kyl aika makee ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tänään napistelin varaosiks etu vetarit+murrokset, raidetanko ja joitain peltiosia. Sit peli pihalle, jotta saa Ratsunin sisään ja laiteltua sen nyt jokseenki taas kuntoon.
Varaosabilika pihalla odottelemassa lopullista purkamista. Niin jos joku haluaa ostaa tuosta jotain osia, niin kyselkää....saattaa olla vapaana ja halvalla. Ratsuni sisään ja aloittelin homman sit noista peltitöistä. Apparin ovi jäi toisaan kisoissa kiinni ja lasi putos ja entinen takaovikin rullaantu ja etulokasuoja. Joten vanha ovi kuubaan, lokasuojalle ja "takaovelle" karkeat oikomiset. Toista ovea kun aloin sovitteleen paikalleen, niin totesin, että B pilari on sisälle sellaisen tuuman verran karkeesti lukon kohdalta......hmmm on se siis nojannu ![]() ![]() Huomenna pitäs vaihtaa raidetanko suorempaan, jatkaa kuskipuolen peltihommia, ku siellä ei lasi enään laske alas, ku ovi sen verran vääntynyt. Sit olis vielä se beadlock kehän oikaisu ja perus tarkisteluja. Apparin penkki on nyt Hj:sta ja on liian korkeella, joten pää osuu apparin puolella helposti kattoon. Pitää varaosa pirssistä napsia apparin penkki tuohon. Etuperän koppakin tais tihkua öljyä ja mitähän auton alapuolelta mahtaa löytyä, kun sinne menee kurkkimaan. Mutta kone tikkaa hyvin ja voimansiirto ehjä, joten sinänsä valmis stadion trialiin.....on se vaan kova peli ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En tiiä sitte ratsunin flektistä, mut voi sekin mennä aika raskaaks pyörittää kiinteellä vedolla. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
letukasta en tiiä mut mulla ainakin patrollissa on visko jumiutunut luonnollisesti, eikä hihnat sen takia luista. on nääs tupla hinnalla kun laturin ja tehostajan remmit kulkee viscon siimapyörän kautta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Datsuni on mun ratsuni... Taitaa sitä joutua runkoakin paikkaamaan... | Tourinki | Maasturiprojektit | 33 | 14.03.2009 20:20 |