![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
käsittääkseni se on se takatilassa oleva lisälämppäri,näin joku pajero guru joskus kertoi.tiedä sitten ton tarinan uskottavuutta.ite en oo saanu yhtään kantta paskaks.vaikka ahdot on 1.5 .täytyy vaan seurata että vettä on ja oon kyl vaihtanu kansipahvin heti kun on alkanu oireileen eihän ne kansipahvitkaan ikuisuutta kestä.ainaska pajerossa.
|
|
#2
|
|||
|
|||
Niinpä niin.Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Paras tapa on saada itselleen kansivikainen turbo DEE ku ostaa ehjän auton ja ajelee hymyssä suin eikä jälki käytä kuumaa konetta tai mutenkaan vilkuile lämpömittarii joka saattaa reilusti kuormitettuna kiivetä tooosiii ylös.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Onko diesel-pajeroilla ajettu aavikkorallia? Minä oon ollu siinä uskossa, että ne kaikki on V6 bensoja.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Varmaan paljonki yksityistiimejä ollu enemmän ja vähemmän ite kasatuilla diesel pajeroilla vuosien mittaan aavikkoralleissa.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Joo, on tuolla tullu kelattua 150tkm... yks kans vaihettu, viime viikolla tais mennä toinen. Molemmat kerrat vois ottaa "omaan" piikkiin, eka meni yks talvi ku emännän nissani ei tartannu ja läks lämmittämättömällä pajella ns. heti liikkeelle. Toinen ku hukkaportin letku irtos vaunua vedettäessä mäessä, ahdot pomppas 1,5 baariin enkä hölmö höllänny.
Vaihelaatikko ongelmia ei tartte pelätä enempää ku muissakaan, kaikki ne leviää kun ylivaihteella vetää raskasta kuormaa hitaasti. Mitsun tekemät huoltomanuaalit löytyy netistä, itellä n. 2000 sivua pdfinä... 2 tonnin nelos nuhvi kulkee 3 akselisessa tonnin trailerissa ihan mukavasti, kaheksaakymppiä kovempaa semmosella yhistelmällä ei edes viihti ajaa. Ja se ilmastointi..... ihan yliarvostettu......mistä sellaisen löytäis HALVALLA?????? Itellä on sellainen mielipide et kansimurheista huolimatta en etes harkitse vaihtoa.... ja mittarissa on pari tonnia alle ½milj. km |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Jep !
Kiitokset kaikille, Pajeron osalta asia minun kohdalla selkeä... Toivottavasti tästä topicista on muillekin apua...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#9
|
|||
|
|||
Kyllä.
Juu,näin kuulin. Ko. äijä oli niitä ruuvaamassa. Nykyään tekee turpoja kelle vaan,KH-motors.fi
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Kyllä on ajettu. Diesel luokkia voittanutkin. Ja diesel pajeroilla ajetaan edelleen moniakin aavikkoralleja, tähän sarjatuotantomalliin pohjautuvia autoja tekniikaltaan. Uudet 3,2 tekniikkaan pohjautuvat ovat suosittuja ralliauton pohjia.
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Ja mki:llä mennyt ihan poikkeuksellisen paljon noita kansia. :O
Itse katsoisin tuostakin syystä 2,8 koneista, jos jo 2. koppaisen haluaa. Moottori on jo selvästi eri mitä 2,5. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajerosta | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.04.2009 16:43 |
| Kun Pajerosta huoltoauto?? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 04.05.2007 14:02 |
| Pajerosta kysymys! | misku | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.03.2006 13:01 |
| Pajerosta pakettiauto. | kharju | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 07.10.2004 11:05 |
| Pajerosta kiinnostunut!! | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.01.2004 15:54 | |