Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.07.2010, 19:59
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tepa250d Näytä viesti
juu niin kuin joka autosta mutta suurin osa pajeron kansi viasta johtuu kait vuotavasta lohkoläppäristä.

ja kait yksi murhe 2.5 motissa on se vastapaino murkula kampiakselilla, joka on jo korjattu liimaamalla tai tullaan korjaamaan.
Miten se lämppäri kannen hajottaa?Halki on kansi ollut jokaisessa joita olen sivusta seurannut.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.07.2010, 22:07
tepa250d tepa250d ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: oripää
Viestit: 533
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Miten se lämppäri kannen hajottaa?Halki on kansi ollut jokaisessa joita olen sivusta seurannut.
tekee kait jonkunnäköisen ilmalukon kanteen kun ajetaan, järjestelmä vuotaa neste pinta alenee ja kansi käy turhan kuumana.
ja niin se sitten taas halkesikin
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.07.2010, 23:08
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

mykkä mummo kerto..


Kuopion torilla veljeni äidin siskolle et pajeroissa on kansi vikoja,on sitä monikin sanonu. On muun muassa eräskin Offialan puljussa työskenteleväkin todennut,tojotan 2lt on kuulemma myös heikko kannestaan kuulemma. Toisilla tuntuvat hajoavan ja toisilla ei niin millään. Vuotaako pajeron lohko yleisesti vai mikä niistä kannen rikkoo?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.07.2010, 23:17
jupe69:n Avatar
jupe69 jupe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 01.05.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 1.106
Perusasetus

käsittääkseni se on se takatilassa oleva lisälämppäri,näin joku pajero guru joskus kertoi.tiedä sitten ton tarinan uskottavuutta.ite en oo saanu yhtään kantta paskaks.vaikka ahdot on 1.5 .täytyy vaan seurata että vettä on ja oon kyl vaihtanu kansipahvin heti kun on alkanu oireileen eihän ne kansipahvitkaan ikuisuutta kestä.ainaska pajerossa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.07.2010, 23:33
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Niinpä niin.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jupe69 Näytä viesti
käsittääkseni se on se takatilassa oleva lisälämppäri,näin joku pajero guru joskus kertoi.tiedä sitten ton tarinan uskottavuutta.ite en oo saanu yhtään kantta paskaks.vaikka ahdot on 1.5 .täytyy vaan seurata että vettä on ja oon kyl vaihtanu kansipahvin heti kun on alkanu oireileen eihän ne kansipahvitkaan ikuisuutta kestä.ainaska pajerossa.
Joo kellekköhän tuli taas vittuiltua mut kuulin (en mykältä) yheltä äijältä joka oli mitsulla muinoin töissä et niis kisa mitsuis joil ajettiin Paris-dakaria ja muuta ni ei konees ollu muuta viritystä kun ahdot 1.4bar ja jäähdytyst parannettu ja varmaan muutaki pikku rihkamaa ripusteltu mut periaattees vakio koneel ajettiin et kyl se jotain kestää. Toki eriasia on se mitä tapahtuu 15vuodessa ja 500tkm ajon jälkeen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.07.2010, 10:04
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Paras tapa on saada itselleen kansivikainen turbo DEE ku ostaa ehjän auton ja ajelee hymyssä suin eikä jälki käytä kuumaa konetta tai mutenkaan vilkuile lämpömittarii joka saattaa reilusti kuormitettuna kiivetä tooosiii ylös.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.07.2010, 14:09
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Joo kellekköhän tuli taas vittuiltua mut kuulin (en mykältä) yheltä äijältä joka oli mitsulla muinoin töissä et niis kisa mitsuis joil ajettiin Paris-dakaria ja muuta ni ei konees ollu muuta viritystä kun ahdot 1.4bar ja jäähdytyst parannettu ja varmaan muutaki pikku rihkamaa ripusteltu mut periaattees vakio koneel ajettiin et kyl se jotain kestää. Toki eriasia on se mitä tapahtuu 15vuodessa ja 500tkm ajon jälkeen.
Taitaa tuo viimeinen lause olla se taikasana noihin kansivikoihin suomen Pajerokannassa...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.07.2010, 15:11
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Onko diesel-pajeroilla ajettu aavikkorallia? Minä oon ollu siinä uskossa, että ne kaikki on V6 bensoja.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajerosta Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 19.04.2009 16:43
Kun Pajerosta huoltoauto?? offipete Tekniikka & Jutustelu 30 04.05.2007 14:02
Pajerosta kysymys! misku Tekniikka & Jutustelu 4 28.03.2006 13:01
Pajerosta pakettiauto. kharju Tekniikka & Jutustelu 20 07.10.2004 11:05
Pajerosta kiinnostunut!! Tekniikka & Jutustelu 3 14.01.2004 15:54


Sivu luotu: 19:20 (GMT +2).