Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.11.2003, 21:15
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Lainaus:
quote: Aivan kuin muita autoja ei oliskaan
????? onko muita autoja...???kyllä kai on.
Kai sitä saa harrastaa autolla kuin autolla,ainakin sellaisilla jotka menee mäkiä ylös<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko#

boogie44@luukku.com

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OT: Miten niin autovarkaita Ex_inkkari Chit-Chat 10 23.08.2005 07:45
Renkaat: no niin... anttir Tekniikka & Jutustelu 50 05.04.2005 11:32
sori ei tää niin helppoo oo lisko70 O/M/V Muut 9 03.01.2005 23:58
niin Tekniikka & Jutustelu 1 02.10.2004 20:20
kun ei ,niin ei jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 12 13.09.2004 09:23


Sivu luotu: 00:31 (GMT +2).