Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 10.11.2003, 11:27
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 866
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mihinkäs sarjaan bzj-75-lj kuuluu kun siinä on nuo kaikki kirjaimet mutta vain yks kone?<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
Joo, anteeksi, unohdin harvinaisemman viisisylinterisen 1PZ-myllyn. Mutta en yrittänytkään listata _kaikkia_ mottoriperheitä. Malli siis PZJ-75, mallisarja 70, ja 5 kertoo kyseessä olevan _pitkä malli_. Lehtijouset on kaikissa heavy-duty 70-sarjalaisissa. Loppumerkintä -LJ taitaa myös olla väärin... L kertoo että ratti on vasemmalla, mutta J:tä ei ole. 75:siakin on V (umpimalli), P (pickup), ja CC (cab&chassis). Eli PZJ-75-LV, -LP tai -LCC. Nih.

--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OT: Miten niin autovarkaita Ex_inkkari Chit-Chat 10 23.08.2005 07:45
Renkaat: no niin... anttir Tekniikka & Jutustelu 50 05.04.2005 11:32
sori ei tää niin helppoo oo lisko70 O/M/V Muut 9 03.01.2005 23:58
niin Tekniikka & Jutustelu 1 02.10.2004 20:20
kun ei ,niin ei jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 12 13.09.2004 09:23


Sivu luotu: 12:56 (GMT +2).