![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Itse olen arveluttavien kuorma-auton pyörien kanssa toiminut vähän toisin. Esim 3 kiloo ilmaa kummiin, ja sitten se paikoileen. Mutterit kiinni, ja lasken auton alas. Renkaan täyttöletku kiinni, ja itse lokasuojan taakse täyttämään rengasta. Jos on muovilokari, niin sitten menen ohjaamoon istumaan, tai vaikkapa lavalle. Kuitenkin renkaan kyljestä pois. Mulla on kaksi metriä pitkä täyttö letku, ja liitin on aina niin hyvässä kunnossa, ettei tarvitse käsin pitää kiinni. Sitten liitin irti, ja pientä koeajoa pitkin pihaa. Joittenkin mielestä turhaa touhua, mutta oma mielenterveys kiittää. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
duoda..
Millasta jälkeä hlö auton gummin räjähdys saapi aikaseksi? Eilen viimeksi petti kankaat ajossa mutta kun alkoi täristää niin gummi vaihtoon ennen poksausta. ..tuli vaan mieleen kun tänään kesäpelillä ajellessa etusatula jumitti ja perille päästyä rengas oli himppasen kuuma..
Broken Back Team #1 |
|
||||
|
||||
![]()
Henkilöauton renkaassa on onneksi vähempi kudoksia ja se ratkeaa helpommin, joten ei siitä kunnon pamausta kummempaa saa aikaan.
Tosin, riippuu rengasfirmastakin nuo paineet. Kaveri kävi kerran laitattamassa vanhat pinnatut maastorenkaat aluvanteille yhessä raskaan kaluston rengasfirmassa, niin asentaja löi ekana renkaaseen 5bar painetta ja siitä sitten laski kahteen "eihän se muuten tiivisty kunnolla" Oli vanhoissa insoissa varmaan rungot tiukilla :P |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Voimakas räjähdys rikkoi auton ikkunoita Rovaniemellä maanantaina aamupäivällä. Kukaan ei loukkaantunut pääpostin edessä sattuneessa räjähdyksessä. Pysäköitynä olleen auton sisällä oli takapenkillä talvirengas, joka poliisin mukaan särkyi ilmeisesti lämmön ja paineistuksen vuoksi. Paine oli sen verran kova, että se rikkoi henkilöauton takalasin ja molemmat takasivulasit. Henkilövahinkoja ei sattunut. Yksi henkilö oli kävelemässä lähellä autoa onnettomuushetkellä, mutta hän ei loukkaantunut. Auton sisällä ei ollut ketään. http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/184364.shtml |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Video | Punanenä | Chit-Chat | 5 | 01.08.2007 19:33 |
off road video | upi7 | Chit-Chat | 9 | 18.11.2005 20:18 |
Hilux video | k.j | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.11.2005 20:39 |
C 6 video | J.P | Yleiset | 0 | 02.01.2004 23:17 |