![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Ja tais tuossa selvetä sekin, miksi latauksen valo palaa... Mutta en ehtinyt vielä ongelmaa korjata. Lataa se kuitenkin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo ja jos jotain tietoo tarvii niin eiköhän sitä löydy kun on niitä tullut tutkittuu
![]()
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Homma etenee...
Weber sai uutta elämää, kun Leninin bensakrematorion suuttimelle tulevat vivustot yhdistettiin tähän länsimaisen benziinin ruiskuttimen vivuille.. Lopputuloksena saatiin Rutinoffi käynnistymään kohtuu helposti, ottaen huomioon, että tankissa on yli kaksi vuotta vanhaa bensiiniä. Edellämainituilla rassailuilla Larva saatiin tottelemaan imuvivun ja kaasupolkimen käskyjä. Ja kun kone saatiin toimimaan kuskin sille esittämien toiveiden mukaisesti, piti värkkiä luonnollisesti ulkoiluttaa hieman. Nokkaketju reippaasti rallattaen Leniniä usutettiin pitkin pihamaata ja lystiä oli. Rassailujen lomassa puolan ja virranjakajan väliin leivottiin uusi kaapeli, sekä asennettiin väliaikaisratkaisuksi liian pieni alipaineletku jarrutehostimelle.. Lisäksi laturille liitettiin puuttuva piuha ja näin saatiin latauksen valokin toimiaan oikein. Ottaen huomioon, mistä rojekti aloitettiin, Larvala liikkui ihan tyydyttävästi.. Huomenna homma jatkuu ja kenties saan leivottua muutamia kuviakin eetteriin. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ja homma etenee.. Tänään oli vuorossa venäläis-ruotsalaisena yhteistyönä syntyneen matkustusmukavuuden ulosheitto.. Eli kuskin penkin virkaa toimittanut Volvon ja pelkääjän puolen Ladan jakkarat heitettiin tallin taakse happanemaan ja kaivettiin laikkakone hyllyltä, tarkoituksena lattioiden avaus ja korajaus.. Perkeleiden määrä rojektissa lienee vakio.. Niin nytkin Leninin ohjaamon täytti alkusuomalainen murina kun lattian monitahoista peltiä alettiin leikkoa auki. Toisilla tuntuu auton rakentelu kiteytyvän sellaiseen tosiasiaan, että kun lattia kannattaisi rakenteluvaiheessa avata ja korjata kunnolla, niin mieluummin hakataan sisäpuolelle uutta peltiä, joka sitten nähtävästi ilman suojakaasua räitään kiinni..
Kyllä syletti.. Noh, kuvia, kun ne kerta ovat kivoja. Enste se eilen luvattu kuva Weberistä Jakkarat Hävityksenkauhistusta Huomenna jatketaan. Lattiat ovat aivan paskat. Samoin ovat lattioiden alla sukkuloivat palkit.. Kynnyskotelot on niin moneen kertaan päällekäin hitsattua paskaa, että ne varmaan kestäisivät, mutta nekin kyllä poistetaan.. Kertakaikkiaan, täytyy todeta, että on kyllä taidokkaasti rävitty tekele.. Tämän tuhon korjaamiseen menee sitten pitkään. Kiitos ja Anteeksi |
#5
|
|||
|
|||
![]() Kuskinpenkistä
Saattaa olla aika kiikkerä tuo uusi kuskin penkki
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ja pientä päivitystä ilman kuvia...
Eli kuskin lattia ja istuimen kiinnikkeet saatiin eilis-iltana hakattua kasaan. Lattiassa tehtiin muutamia ratkaisuja, joiden perusteella tuon värkin pitäis kyllä kestää vähän pidempäänkin.. Tänään isketään kynnet pelkääjän lattiaan. Siinä on valitettavasti edessä saman maasepän-perkeleen turaama viritys, eli peltiä pellin päälle hitsatun kerroshelvetin purkaminen. Suomeksi sanottuna hieman rassaa, mutta alettu mikä alettu. Pelkääjän lattia tullaan tekemään hieman erillä kaavalla, kuin kuskinpuoli. Kuvia tulee myöhemmin, jahka saan ne siirrettyä kortilta koneelle. Nyt tallille. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ja talli kutsuu.....
Päivistystä ilman kuvia. Kuljettajan ja pelkääjän lattiat saatiin turattua kasaan. Samoin vaihdettiin myös pelkäänjän lattian alla ollut koripalkki. Helmoihin laitettiin semmoiset palkit, että pitäis kestää. Samoin lattioihin tehtiin mukamas vahvistustarkoituksessa kunnolliset vahvikekotelot. Istuimiksi valittiin 80-luvun Celican huippumodernit istuimet ja ne saatiin jopa sovitettua Larvan ohjaamoon. Takaistuimen jätin ennalleen ja sekin pultattiin paikoilleen, jahka olin hitsannut takalokasuojassa olleen reiän umpeen. Seuraavana onkin vuorossa tavaratilan pohjan kunnostus, sekä ulkokuoren sipistely, hionta, sekä maalaus. Pakkelia tuohon paskaan laitetaan just niin vähän, kuin voidaan. Ja pakkelista puheenollen, sitä muuten oli tuohonkin rapaan tungettu oikein huolella. Ettei vaan olis aikoinaan tehty jonkinsorttista myyntiremppaa.... Ei sillä, että minäkään tuossa ihan viimeisen taptin takaa turaisin, mutta jo tässävaiheessa tuntuu, että parempi tuosta tulee, kuin edeltäjänsä toimesta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nallen outo mieli... | Nalle | Chit-Chat | 7 | 11.06.2005 10:04 |