Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.06.2010, 19:19
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Meillähän kissa oli jo talossa, kun minä saavuin pitämään jöötä sekä miehelle että kissalle. Olen jopa itse allerginen kissalle, mutta hyvin ollaan sopeuduttu samaan huusholliin. Jopa niin hyvin, että kissa vaihtoi isännän emäntään ja on nykyään enempi mun kissa kuin miehen.

Ja kyllä kissan saa koulutettua samalla lailla kuin lapsetkin eli kuria pitää olla. Meillä ei kissa enää hypi kirjahyllyssä tai pöydillä. Sitä en vaan tiedä mikä tuon elukan päässä viiraa, kun 16v leikattu kolli ravaa öisin pää viidentenä jalkana. Rapina vaan kuuluu, kun parketilla ei kynnet pidä. Madotettu on 2x vuodessa ja kissahan on pääasiassa sisäkissa. Jotain siellä ajukopassa viiraa vissiin....

T: Rouva L-200

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 10:15 (GMT +2).