Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.05.2010, 10:53
Ruusulehto:n Avatar
Ruusulehto Ruusulehto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 25.12.09
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 333
Perusasetus

Siirrät sen lootan lauhduttimen vaikkas vähän ylemmäs niin saat vinssiä sisäänpäin

__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.05.2010, 11:34
RM RM ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.05.07
Sijainti: Hki
Viestit: 59
Perusasetus

Yksi vaihtoehto on siirtää vaihteiston lauhdutin alas runkopalkin sisään. Samalla sen voi vaihtaa hieman isommaksi. Omassa nakkasin vielä ilmastoinnin kennon mäkeen kun ilmastointi ei skulannut. Vinssin sai näin aika syvälle.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.05.2010, 15:06
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.272
Perusasetus

Eipä tuota enää enää kannata tehdä kun ei toistaseks mitään ropleemaan oo ollu ton etuylityksen kanssa. Kun mieluumminn ajan sen kiven/kannon tohon renkaan alle enkä suoraan keskelle
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.09.2010, 12:20
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.272
Perusasetus

Päivitetäänpäs taas pitkästä aikaa.

Elikkä uudet gummit tuli laitetta 31x10,5 edelleen. Kumho KL71. vanteet tuli pikkukoppasesta Broncosta ja tuntuis toi et olevan aika sopiva.

Kattoteline tuli mallia "Almost ARB"

Uudet takajouset vallilan takomolta. Menee vielä uusiks kun ei nostanut sitä mitä oli puhe. Eli jouset takaisin takomolle jossa niihen tehdään uus norra ja kuudes lehti.


Vähän jäi takapää matalalle, pari tuumaa korkeemmalle piti tulla.


Tämmöstä tällä kertaa, jatkoa seuraa...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.04.2011, 19:43
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.272
Perusasetus

Päivitetäänpäs taas välillä.

Elikkä edestä kaaria nostettu korkeemmalle, 35mm korotuspalat sorvasin jousien yläpäähän ja sisäänjouston rajotinta joutu jatkamaan 40mm. Vinssiinkin tuli laitettu "uus" isompi koukku.


Vallilasta tuli uus versio takajousista ja samalla tuli pokattua 5mm pellistä säädettävä riipukekotelo. Säätöä 120mm 30mm väleillä.



Eteen tuli 4x4 Partsilta uuden alatukivarret kun orkkikset alko olla jo vähän mutkalla.


Yleiskuvaa nykykorkeudesta, ton korkeemmalle tuskin on tarvetta nousta.



Tankinpanssari tuli 4mm Feviiskakkosesta ja etupään kiinnikkeet 50x50x4 kulmaraudasta ja moton laipoista jotka on perkeleen kestävän olosta tavaraa. Kiinnitys edessä 3xM10 puolellaan ja takaa puskuriin 4xM10. Siinäkin näkyy pilkahdus uusista jousista.


Takakontista tuli mätiä paikkailtua ja matto sai samalla poistotuomion. kaikkihan tietää miltä mätähommat näyttää niin niistä ei kuvia tullu otettua.


Näillä eväillä kohti 2011 päätapahtumaa eli Padasjoen vappusafaria. Ainoostaan makuupussi ja eväät puuttuu takakontista. Jatketaan tarinaa joskus jos on aihetta.

Viimeksi muokannut Pertsi : 26.04.2011 19:45
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.04.2011, 08:32
Jii:n Avatar
Jii Jii ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.09
Sijainti: Joroinen/Kuvansi
Viestit: 158
Perusasetus

Itellä on samanlaiset alatukivarret hyllyssä odottamassa asentamista. Itse olisin ollut laittamassa niitä toisin päin (eli mutka "yläpuolelle")...kumpikohan mahtaa olla "oikea" asento?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.04.2011, 09:09
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.057
Perusasetus

Onko takajouset jäykät ajossa?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.04.2011, 16:51
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jii Näytä viesti
Itellä on samanlaiset alatukivarret hyllyssä odottamassa asentamista. Itse olisin ollut laittamassa niitä toisin päin (eli mutka "yläpuolelle")...kumpikohan mahtaa olla "oikea" asento?
Mutka alas, Muuten ottaa kiinni ulosjoustossa iskarinkorvaan ja tukivarren korvake revetä irti akseliputkesta....... joka muutenkin kannattaa vahvistaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
cherokeen co korkea Tekniikka & Jutustelu 7 27.07.2007 13:06
cherokeen värinumero Tekniikka & Jutustelu 1 30.11.2006 15:44
CHEROKEEN OSIA -77 sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 08.09.2006 14:17
O: Cherokeen takavalo Sami_V O/M/V Muut 0 27.12.2003 21:35
O: Cherokeen karjarauta Intiaani_Chief O/M/V Muut 0 15.10.2003 20:07


Sivu luotu: 04:52 (GMT +2).