![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tää on ainakin toiminu omissa projekteissa kun pelkän stefan vaihtaa. Merkkaat mutterin paikan kissanpää akseliin.Lukitse akseli ja laske kierrokset kun avaat mutterin.
Kasatessa kiristä mutteri samaan kohtaan kun oli purkaessa. Ei kannata yli kiristää tai yrittää saada välyksiä pois tätä mutteria tiukkaamalla lisää. Menee helposti liian tiukalle romua tulee... Rymppiholkki tarvitsee vaihtaa vasta kun laakerit vaihtuu. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep xj kampuran stefan vaihto ? | sako | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 26.05.2010 21:26 |
Stefan vaihto Jeeppiin | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.03.2007 08:18 |
LJ:n etuperän stefan vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.04.2006 12:16 | |
Cherokeen perän stefan vaihto | Jyri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.08.2004 08:29 |
Takakardaanin stefan vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2003 21:22 |