![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Jep jep.. mulla tuo blazeri tulee vetojuhdaksi niin ajattelin, että pieni lisäjäähdytys tuskin on pahaksi tuolle th700:lle. Kattoo nyt alkaako sille tekemään mitään, ennenku mitään todellista vikaa syntyy..
|
|
||||
|
||||
![]()
Laita jokatapauksessa lootalle lämpömittari niin tiedät missä mennään lämpöjen suhteen.
|
|
||||
|
||||
![]()
ja jokatapauksessa jonkinlainen jäähdytin jos kärryä vedät... alkuperäinen jäähdyttimessä kiertävä kierukka ei kesällä riitä...
|
|
||||
|
||||
![]() joo, ajattelin ottaa ja vaihtaa noi viimme vuonna ostetut keinut jo vihdoinkin paikalleen... samalla lukasin kansista että ne on pienillä venttiiileillä, isoilla palotiloila ja niin edelleen varustettu, siis oikeat ihannekannet ![]() No kyllä siinä on voimaa ollut ihan tarpeeksi mun ajoon ja mietin että ne saa kelvata mutta kun venttiilien päät oli vähä huonon näköisiä päätin ottaa kannen käteen ja venttiiliä irrottaan. tämmöset jutut herätti mun huomiotani... no eipä siinä ihme nuo ole kun ohjurit on niin väljät että venttiiliä voi heilutella lautasesta toista milliä, ja jousen puolelta mittasin kellolla aikanikuluksi että paljoko se heiluu, reilu neljäkymppiä, melkein viiskin osaa saa heilutettua... Kansiostoksille pitää siis lähteä, noihin ei viitsisis rahaa tuhlata, tosin mihkään alumiinihipohipoihin mulla ei ole varaa, että josko löytyis jotain sopivampaa vaihtoehtoa ensin... sitte loppukevennys... kaksi kulkinetta kun astuu kotiovesta ulos, väri on sama, kokoeroa hieman löytyy... |
|
||||
|
||||
![]()
ja toises ei selvästi kilvissä virtaa
|
||||
|
||||
![]()
laita jeeppi aromipesään jos se vaik kasvais auton kokoseks
|
||||
|
||||
![]()
huomasin tuolla overdriven forumilla myynnissä portatut rautakannet tommoseen 350 koneeseen 200 eurolla, jos kerran kansille tarvetta
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |