![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Luovuitko siitä lisäjäähdyttimen rakentamisesta vaihdelaatikolle vai onko paikoillaan? Itsellä olisi semmosen väsääminen edessä ja olisin vakoillut vähän miten sinne saa sen kennon sopimaan ym asennukseen liittyvää.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
enhän mä ole nyt tehnyt mitään sille lisäjäähdytin asialle, ja yritin haeskella kuvaa takavinssitakin mut eipä ole mitään siitäkään, takapuskurissa on vain samanlainen vinssipeti kun edessäkin, ja tankki on sitten vain edempänä että se peti sopii oleen siinä, releboksi on autossa sisällä peräkontissa. ensin oli pitkän aikaa lomautettuna niin oppi laiskaksi ja nyt kun on töissä taas niin ei muka kerkiä, huonoja selityksiä...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Pirates sivuilla oli lehmän takavinssistä kuvia ja sulla oli joku itetehty tankki vissiin? tutkin omaa rytöä ja se tankki pitäis tehä joko uusiks tai siirtää hieman eteenpäin. Nyt sinne ei mahtuis edes mönkkärin vinssiä. Pitää tutkia onko tilaa siirtää tankkia vai tuleeko jotain osumariskiä perän kanssa sisäänjoustoissa. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
joo, mulla on omatekemä n.90l tankki joka on hieman edempänä kun aluperäinen, muistaakseni sen alkuperäisen siirto oli jotenkin hieman mutkikasta, kiinnikkeiden lisäksi pti jotain muutakin vaihtaa mutta kun en muista mitä...
olen kuullut vähän teoriaa että suurin syy lämpiämiseen on toi np203 joka on raskas pyörittää ja lämpiää itsekkin ajossa ja siirtää sitte lämpöään helposti lootaankin päin, mullahan pitkässä ajossa kardaanitkin käy aika kuumiksi ja saappaat sulaa takajalkatilaan loota toimii tosin nyt sen servon vaihdon jälkeen tosi paljo paremmin eikä lämmennyt enää ainakaan pääsiäisen ajoissa juurikaan 200f yli.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Pitää tutkia sitä tankin siirtoa vielä, itetehty tankki on tällähetkellä vähä liian työlään kuulonen rojekti. Pitäis lainata kaverilta tigiä ja kanttauttaa paksua rosteria jossain, ei kait tota kehtaa mustasta raudasta tehä. Mullakin on np203 ja lämmöt on täysin normaalit pitkässäkin ajossa, maantiellä tai maastossa. Kuumimmillaan viimeks maastossa jotain 70C ja maantiellä mennään 60C. Pitää tsekkaa minkä lämpöset kardaanit sitten on! :-) Ja sen 203 lämmöt voi mittailla kans. Voihan olla että munkin jakis lämpenee, mutta th350+np203 paketissa jakiksen lämmöt ei siirry automaattiinpäin yhtä tehokkaasti kuin th700 kanssa. Erilainen adapteri siinä ainakin on välissä. Tutkitaan kun pääsee taas ajamaan. Viimeksi muokannut veijon-esso : 04.05.2010 15:19 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Jep jep.. mulla tuo blazeri tulee vetojuhdaksi niin ajattelin, että pieni lisäjäähdytys tuskin on pahaksi tuolle th700:lle. Kattoo nyt alkaako sille tekemään mitään, ennenku mitään todellista vikaa syntyy..
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Laita jokatapauksessa lootalle lämpömittari niin tiedät missä mennään lämpöjen suhteen.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |