![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#29
|
|||
|
|||
![]()
Mielenkiintoinen projekti.
Ostin 10 vuotta sitten joensuusta varapyörän ja vanteen offarilta joka oli tehnyt vastaavan tempun. Vaikutti ihan tyytyväiseltä voimansirtoonsa. Hänen Jeepistä oli silloin palanut starttimoottori vesistön ylityksen jälkeisessä starttauksessa. Ei ainakaan tunnustanut muita vaurioita ![]() Tuota 3-vaihteista on ruuvattu tehtaalla V8:n perään AMC clubin 71-vuoden moottori speksin mukaan 401cid tuottaa 580Nm vääntöä ja 258cid 325Nm. Lisävaihdelaatikko korottaa toiselle vaihdelaatikolle tulevan vääntömomentin yli puolitoistakertaiseksi isoiman v8:n ja 3-lovisen yhdistelmään nähden. Vaihdelaatikoiden välinen kytkös on varmasti haasteellinen kohta. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Jeep Wagoneer -78 | Viipo | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 11.11.2006 15:54 |
Jeep Wagoneer -77 | osmos | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.11.2005 20:26 |
M: Jeep Wagoneer -78 | julli | O/M/V Muut | 5 | 24.10.2005 08:04 |
M: Jeep Wagoneer V8 | O/M/V Muut | 8 | 12.09.2005 17:56 | |
M: Jeep Wagoneer -75 | O/M/V Muut | 2 | 28.09.2004 09:40 |