![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
uazistaTerva! Tuosta virtalukkojutusta sen verran että itelle haettiin moponetista fiat ducaton virtalukko joka sattui akseliputken päälle. Akseliputkeen askarreltiin kolo lukonkielelle ja lukonlukitukselle ( ettei pyöri akselille). Itse akselilla olikin jostain syystä sopiva holkkijuttu valmiina lukitukselle, mutta eipä tuo ole vaikeaa tehdä sorvissa itsekään. Tankkihommasta vielä, itselle tein takatilaan laatikon jonka sisällä tehdastekoinen tankki asuu. Laatikko tuulettuu alaspäin lattiaan tehtyjen aukkojen kautta. Toistaiseksi tuo on kelvannut
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Soittelin konttorille ja kyselin väliaikatietoja (inssi siis lupasi selvitellä asiaa maanantaina kun kävin tuon laittamassa nimiini).
Sen verran oli selvinnyt että tyyppihyväksynnässä mainitaan vaadittavaksi "virtalukko", ei suinkaan "ratti-/ohjauslukko", joten sen mukaan alkuperäinen kojelaudassa oleva virtalukko saattaisi kelvata. Hän yrittää vielä mahdollisesti tämän päivän aikana selvitellä lisää asiaa. Jos taas rattilukko vaaditaan niin se tulisi olla tosiaan samalla myös virtalukko ettei rattia saisi lukittua auton käydessä. Jos rattilukko vaaditaan niin en minä sitä ylivoimaisena pidä mutta mainitsin katsurillekin että tällaisella vehkeellä ajellaan vain muutama päivä vuodessa ja muut ajat se seisoo tallissa/tallin takana eikä tommosta kukaan halua varastaaa Ettei huvittais mitään ylimääräisiä rekkuloita tuohon viritellä. Inssi ymmärsi yskän mutta lupasi vielä selvitellä lisää. Ilmoittelen tännekin miten homma sitten päättyy.. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Iso uusi turbo + uusi kuuleri | Krisse | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.03.2010 19:56 |
| Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne | make-lj | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 05.11.2008 16:36 |
| m: uusi rullakita super-winssin ja vaijeri uusi. | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 05.06.2008 11:55 |
| Uusi Pajero / Uusi Land Cruiser | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 15.08.2007 18:45 | |
| Uusi foorumin lukija esittäytyy | TateZ | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.06.2006 14:57 |