![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Onkos muuten ihmiset mittaillu pakopaineita ahdetusta B-koneesta? Laiteltiin viikonloppuna sellanenkin ihmetys, kuin pakopainemittari pakosarjaan. 0,5bar ja alle ahdoilla on vielä siedettävästi ~0,1bar enemmän pakopainetta, mutta yli puolen kilon ahdoilla hypätäänkin 0,3bar isommaksi. Hukkaportti aukee 0,7barin tietämillä, jonka jälkeen pakopuolella ei enää paineet nouse, niiden ollessa 1 - 1,1bar luokkaa. Moottorijarrutuksellakin isommilla kierroksilla pakopaineita on helposti 0,3 - 0,5bar ahtojen ollessa nollilla. Oisko tuo saabaksen pakopesä sittenki liian pieni?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
miulla 3b motissa switcher s2a ahtimella pakopaine jotain1.1-1.2 bar ja ahto 0.9-1.0bar, syötöt tapissaan.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Onko CT-20 liika pieni B-moottorille?
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
on.
ei ole mitään järkeä tuhota konetta moisella pakokaasu jarrulla... varmasti on tuo saabinkin mitsu te05-12b6 pienehkö, sen pakopesä on A/R muunnettuna noin 0,43 luokkaa, kompura kyllä riittää hiukan pidemmälle kuin vastaavissa saabin garretteissa, niissä pako A/R 0,48 eli aavistuksen isompi. mitsu myös paljon herkempi eikä ihan niin on/off tyyppinen... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Minun BJ40sessä 3.0B on Garret gt17,on varmaan turhan pieni tuokin ahdin.Alavääntö on todella hyvä,kierroksilla alkaa ahdot tippumaan.Ajattelin vaihtaa tilalle Garret T03 ahtinen,olisko tuo mahdollisesti sopiva vai mikä olisi sopivin.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
#6
|
||||
|
||||
![]()
mihkä olette noita turbon paluuputkia laittanut?
itte turasin tohon nostajalaakson kannen etureunaan, ja leikkasin sieltä takaakin sitä peltikourua vähäsen pois siltä kohtaa, mutta siltikin räkii huohottimesta öljyä pihalle. voiskohan ton huohottimen tulpata, ja laittaa vaikka öljykorkinreijästä uuden? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja tuon huohotuksen laitoin itsekkin juurikin tohon öljykorkkiin,ja tuosta syystä. Eli se paluu olisi kai viisainta olla sinne öljypohjaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota H moottorin manuaali | tepa78 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 04.11.2012 14:27 |
M: toyota 2L moottorin männät | azizp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 06.08.2009 16:24 |
O: Toyota RJ-70/22R moottorin kansi | tvn | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.11.2007 21:37 |
m:moottorin alakerta toyota 2.4d 2L2 | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 17.11.2007 00:03 |
M: Toyota LC 5-syl moottorin ruiskutuspumppu | A-P | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.08.2006 10:54 |