![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Niin ja eikös monesti ole ollut niin, että kisaan pääsee kyllä mukaan, kunhan kaaret muuten turvalliset/täyttää pääosin säännön ja sitten vain puutteet merkitään katsastuskorttiin. Seuraavaan kisaan ei sitten pääse, jos korjauksia ei ole tehty. Ainakin joskus aikaisempia tapauksia on näin käsitelty ja jos tolla uudella kaarisäännöllä mennään, niin siellä saattaa olla ihan muutama muukin auto, jossa on puutteita, koska tää kaari juttu tuntuu olleen kiristynyt nyt vähän niinkuin omassa hiljaisuudessaan
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Juuri näin kuten Jare kirjoitti ja asia varmistettu riittävät "lisenssi-natsat" omaavalta henkilöltä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Pauli varmaanki tietäis asiasta paremmin!?!? Ja näköjään tiesikin.... (ed postaus)
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- Viimeksi muokannut Mikki : 24.04.2010 21:32 Perustelu: Pauli perkule, sun pitäs olla vanha ja hidas... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Hello everybody....
I have recived a message from the swedish motorsport associasion. In class M, PM and P you must have protective netting OR arm straps... Free choice... __________________ // Lasse Ordförande i Trialförarföreningen - Sverige. Teamleader Sweden, Eurotrial. Eli myös hihnat hyväksytään tämän vuoden EuroTrial kilpailussa!! Kuljettaja saa itse päättää käyttääkö rannehihnoja vai verkkoja, jommat kummat oltava! Junde |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Offroadissa EI vaadita tupla oviputkia EIKÄ tupla diagonaalia!
Jos kuitenkin tehdään ristikko diagonaali tulee se liitteen mukaisesti vahvistaa. Katto ristikkoja ei tarvitse vahvistaa, mutta jos tekee uudet kaaret niin vahvikkeet kannattaa samalla vahvistaa. A-pilari putken vahvike on tehtävä mikäli kulmasääntö täyttyy, huomioiden siirtymäaika. Kirjoitamme seuraaviin sääntöihin nämä puhtaaksi, eli ei suuria muutoksia vanhoihin kaarissäntöihin! Junde |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ja kelpaako 253-6 mallinen diagonaali?
Tuulilasipilareiden vahvistukset saattaa aiheuttaa vähän työtä ulkopuolisten turvakaarien kanssa.. Tarvitseeko jossain tilanteessa 253-31 kuvassa näkyviä vahvikkeita pääkaaren ja puolisivukaarien kulmaan? Ja sitten off-road sääntöjen puolelta: Lainaus:
Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tää "lainaus" juttuhan asettelee näit miten sattuu... Viimeksi muokannut HannuNurminen : 26.04.2010 19:24 Perustelu: kirjoitus asu |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Saakos noita ranneremmejä jostain valmiina vai tehdäänkö vaarivainaan vanhasta nahkavyöstä
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
MUAHAHHAAAHAHAAAAAAAAA
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Taitaa olla "kurikka" koneet AKK:n suunnalla, ku ei vastauksia kuulu kysymyksiin
|
|
#12
|
|||
|
|||
Tilanne...
...on mikä kaarisääntöjen osalta...???
Lomat lähestyy, ja pitäs alkaa ryhtyy rakentamaan..... |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Mulle oli tullut joku vastaus , jonka sähköpostini on hävittäny. Enkä ole tässä kerinny täälläkään pyörimään, mutta koetan tänään selvittää asiaa soittamalla.
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
No niin, eli siis vastauksen viipyminen johtui minusta enemmän kun AKK:sta. Tosin ei sieltäkään ekalla pyynnöllä tullu mitään. Kuitenkin kanta on tämä jonka liitän suoraan sähköpostivastauksesta:
Moi tuossa ratkaisussa korikehikko ja turvakehikko ovat sama-asia. Sääntömme taas lähtevät siitä, että ensin on kori ja siihen lisätään turvakehikko. Tässä alla se xxx henkilön antama vastaus: Minun mielipiteeni on, että kaarissa tulee olla säännön mukaisesti kiinnitysjalka ja korissa vastapaikka sille. Sääntö ei tunne sellaista mahdollisuutta, että runkoa käytettäisiin osana pääkaarta ja kaaren kiinnitys olisi putki-putkeen. Offi-sääntöjä en tunne, salliiko se jollain erivapaudella jotain muuta vai pitääkö hakea TLR:stä erivapaus kyseiselle rakenteelle. Eli tässä on siis vastannut kaksi henkilöä, ja kanta näkyy olevan tuo, MUTTA siihen on ensi vuodeksi mahdollista saada muutos, jos JUNDE saa asian hyvin esitettyä sinne valiokuntaan. Muutenkin on ollut puhetta että koetettaisiin saada noihin kaarisääntöihin jokin yhtenäinen ja yksinkertainen linja meidän lajia koskien. SIKSI ESITÄN NYT TÄHÄN KYSYMYKSIÄ, JOITA VOIDAAN PUIDA TÄSSÄ KESÄN AIKANA HYVISSÄ AJOIN. Meneekö triali kuskien mielestä auton kaari vaatimukset liian tiukoiksi jos tehtäisiin FOFF säännön kaarilla, mikäli AKK sen sallii? Ruvetaanko seuraamaan suoraan Eurotrial sääntöjä, mikäli AKK sen sallii? Onko kiinnostuneita ihmisiä muutaman henkilön "työryhmään" jossa asia käsiteltäisiin esitysvalmiiksi? Hyviä muita ehdotuksia asian tiimoilta? Viimeksi muokannut HannuNurminen : 08.06.2010 15:37 Perustelu: kirotusviheitä |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Eurotrial 2010 karsintakilpailu 8.5 Janakkala | Saija | Tapahtumat | 188 | 09.03.2015 12:54 |
| Eurotrial 13-15.8.2010 Borås | tare | Tapahtumat | 101 | 04.10.2010 22:18 |
| kauden 2010 trial | sos | Tapahtumat | 11 | 19.01.2010 17:12 |
| Trial kaarien uudet säännöt??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.10.2009 20:53 |
| Eurotrial säännöt? | Tarzan | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 30.01.2009 18:07 |