![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Oletko harkinnu tekemään jäykkäkeulasta Suzukin akseleilla? Joskus itsellä käynyt tällanen vaihtoehto mielessä.. Suzukin orkkisvälitys muistaakseni 4,0.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
SJ410 välitys 4.10
SJ413 ja Samurai 3.9 ja 3.7,en muista kumminpäin Sj410:iin saa hieman huonosti kytkettäviä lukkoja SJ413 ja Samurai kaikenlaisia lukkoja löytyy Eikö Outokummun Seppä Häkkinen saa suunniteltua/tehtyä kytkettävää lukkoa Nivan perään,vai meneekö sillä kaikki aika Jytyn Miehistön-kuljetus Volvo/Land Roverin rakentamisessa? |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Akselistomuutokseen sen verran että orggissääntöjen puitteissa muutokset ei ole sallittuja. Eikä ole tarkoitus muuttaa autoa stanu tai peräti modiluokkaan. Muutosjuttu on kyllä kummitellut mielessä mutta siinä on turhan suuri savotta ottaen huomioon käyttötarkoituksen eli kauppakassin millä joskus varovasti
samoillaan luonnossa... Ja suikan akseleissa on murikka täysin väärällä puolella. Ja kaupan päälle orggisluokan cupkisaa johtaa retkukeula eli miksi hyväksi havaittua rakennetta pitäisi mennä muuttamaan... ![]() Juu ja kiitoksia tiedoista, täytyy varmaan hyllyttää toistaiseksi haaveet niistä suzukin murikoista, vakiovälitykset kun on noin paljon harvemmat kuin nivassa ja tulee turhan arvokkaaksi ostaa ensin vakiomurikka sitten siihen jotkut tiheät välitykset ja kaupanpäälle vielä se lukko... Täytyy varmaan sitä lukon teettämistä kysellä Häkkiseltä tarkemmin, alustavasti on jo pähkäilty ja todettu sen tekeminen kohtuu suuritöiseksi... |
|
#4
|
|||
|
|||
Taas niitä tyhmiä kysymyksiä...
Etelä-Savon piirikunnalliset muastoajut on ajettu ja ratissa on vaatimattomasti kierros väljää...
Eli semmoisessa helpossa kohdassa löi kivi ratin käsistä ja ohjaus kolahti tappiin asti, tottakai siinä kopsauksessa simpukka hajosi. ![]() Alkuperäinen kääntymisen rajoitus systeemi on nyt todettu jo kahteen eri kertaan aika lailla perseestä olevaksi viritykseksi. Onko joku keksinyt jotain kestävempää katsastuskelpoista systeemiä tuohon? |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ootkos harkinnut iskunvaimentajaa ohjaukselle plus normaalit kaantymisen rajoitusprikat? Ei tulisi niin koviaiskuja simpukalle.. Itselle repesi koko "runko" simpukan kohdalta vastaavassa tilanteessa..
Äkkiseltään muistellen iskunvaimentimelle löytyy heikosti tilaa mutta kai se mahdollista lienee? -Punanenä |
|
#6
|
||||
|
||||
|
tarkistappas takakardaani tuossa max joustotilanteessa, mun nivassa oli kokolailla samanlaiset joustot ja siinä loppui kardaanin ristikosta akselinpäästä tila tuossa tilanteessa... |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mikset laita tehostettua simpukkaa?
Miulla meinas nakit katketa kiveen ajaessa, ratti lähti makarooneista secondissa. Vaimennin auttaa mut lisää jäykkyyttä entisestään. Miulla saattaas olla rangen orkkis vaimennin jossain jemmassa... Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 24.04.2010 18:49 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kuvan muokkausta | Tomppa82 | Chit-Chat | 38 | 06.09.2012 20:33 |
| Nivan rakentelua | La tuskaa | Maasturiprojektit | 13 | 30.08.2008 21:29 |
| Nivan renkaita | jiihaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 02.05.2006 19:22 |
| O: Nivan takaluukku | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.01.2006 16:51 |
| Profiilin muokkausta yms. | jusssi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.10.2005 19:38 |