Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.04.2010, 23:09
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

joskus tuli pienkonehuollossa oltua kesäduunis.. useimmiten lähti kalvokaasuttimella oleva vehje kun vehje pelittää, kun vaihto uuden kalvon, eli siitä lähtisin aluks liikenteesee... ja sit tietty uus tulppa ja uudet gasot tankkii!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.04.2010, 06:23
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Perusasetus

Hupsvarnassa on ainakin kaasarin perussäätö kun molemmat ruuvit kiinni ja siitä 1,5 kierrosta auki,en tiedä oisko muissa merkeissä sitten sama.
Ja tankin imuletku kannattaa tsekata..
__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.


PäHäMa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.04.2010, 06:38
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

voisi olla ne kalvot ,leikannut kiinni
kampiakselin tiivisteet vuotaa
kaasuttimen ja pytyn välinen tiivistys
tulobensaletkussa ilmavuoto
äänenvaimemtimen kipinäverkko tukossa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.04.2010, 07:54
räyhäracing räyhäracing ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.06.08
Sijainti: niinisalo
Viestit: 127
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
voisi olla ne kalvot ,leikannut kiinni
kampiakselin tiivisteet vuotaa
kaasuttimen ja pytyn välinen tiivistys
tulobensaletkussa ilmavuoto
äänenvaimemtimen kipinäverkko tukossa
Kalvot on päällisin puolin eheät ja mäntä+renkaat oli kuin uudet imuaukosta kattottuna,tiivisteetkin oli hyvät. Täytyy kattoo vielä toi änkkäri ja gason suodatin.
__________________
Köyhän on pakko yrittää.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.04.2010, 08:01
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

kurkkaa mäntää pakoaukon puolelta
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.04.2010, 09:09
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Viestit: 434
Perusasetus

Mulla oli kans pitkä tappelu mun raivaussahan kanssa. Eilen sain viimeseltä käyntiin. Vaihdoin viimekesänä kalvot kaasariin ja putsasin tankin ja siivilän ja kaikkee, mut se vaan kävi hetken, kierroksilla, tai sit ei lähtenyt ollenkaan käyntiin.

Eilispäivänä otin hussea sarvista ja purin koko paskan, noin miljoonannen kerran. siinä pytyn ja kaasarin välissä on sellanen bakeliitti tms. imukurkku, mä otin ja hioin sen pöydällä santapaperia vasten et se tuli varmasti suoraks, ja kas kummaa, se autto! eli siinä oli varmaan pikkanen käyristymä tai sellanen ja se hori ilmaa sieltä kaasarin ja pytyn välistä?

En sitte tiiä oliks tästä sulle apua, mut eti tietoa guuglesta, siinä on kummiskii tillotsonin kaasari, eikö? tietoa löytyy vähintään hyvin..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.04.2010, 16:03
moggirange moggirange ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.08.04
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.161
Perusasetus

Yleisin vika on pensalekussa. Akselitiivisteet myös tuppaavat vuotamaan kauemmin varastoitaessa. Tämä on helppo kokeilla siten, että muuttuuko tyhjäkäynti laitettaessa saha kyljelleen molemmin puolin?

Suuttimien säätö: Säädä moottoria lähempänä olevasta suuttimesta tyhjäkäynti silleen että käy kovimmilla kierroksilla ja senjälkeen säädä tyhjäkäyntiruuvista (se joka vastaa kaasuakseliin) tyhjäkäynti sopivaksi.
Seuraavaksi kaasuliipasin pohjaan ja siitä moottoria kauempana olevasta suuttimesta väännät kovimmat kierrokset mitä siitä löytyy ja siitä vielä hieman aukipäin silleen että vähän hiipuu ne kovimmat kierrokset. Lopuksi vielä tyhjäkäynti ruuvista säätelet niin ettei terä pyöri tyhjäkäynnillä.
Tyhjäkäyntisuutinta säädät sitten tarpeenmukaan hyttyykö vai tukehtuuko kiihdyttäessä.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 01.05.2013, 11:56
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyperi Näytä viesti
Mulla oli kans pitkä tappelu mun raivaussahan kanssa. Eilen sain viimeseltä käyntiin. Vaihdoin viimekesänä kalvot kaasariin ja putsasin tankin ja siivilän ja kaikkee, mut se vaan kävi hetken, kierroksilla, tai sit ei lähtenyt ollenkaan käyntiin.

Eilispäivänä otin hussea sarvista ja purin koko paskan, noin miljoonannen kerran. siinä pytyn ja kaasarin välissä on sellanen bakeliitti tms. imukurkku, mä otin ja hioin sen pöydällä santapaperia vasten et se tuli varmasti suoraks, ja kas kummaa, se autto! eli siinä oli varmaan pikkanen käyristymä tai sellanen ja se hori ilmaa sieltä kaasarin ja pytyn välistä?

En sitte tiiä oliks tästä sulle apua, mut eti tietoa guuglesta, siinä on kummiskii tillotsonin kaasari, eikö? tietoa löytyy vähintään hyvin..
Dolmarissa malli 110i löytyy tillotsonin kaasari, muut mallit Walbro ja pienemmissä Zama
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem
Koeta välttää halpoja kopioita
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Venäjän kielen taitajia? sisua45 Chit-Chat 7 31.12.2009 15:42
Ostetaan Moottorisaha elhapero O/M/V Muut 5 16.12.2009 17:53
M:Moottorisaha SERMAX O/M/V Muut 0 28.07.2006 15:32
O: Moottorisaha Pauli O/M/V Muut 18 28.06.2005 05:02
O: Moottorisaha LaaLaa O/M/V Muut 0 22.08.2003 14:12


Sivu luotu: 16:46 (GMT +2).