![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
joskus tuli pienkonehuollossa oltua kesäduunis.. useimmiten lähti kalvokaasuttimella oleva vehje kun vehje pelittää, kun vaihto uuden kalvon, eli siitä lähtisin aluks liikenteesee... ja sit tietty uus tulppa ja uudet gasot tankkii!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hupsvarnassa on ainakin kaasarin perussäätö kun molemmat ruuvit kiinni ja siitä 1,5 kierrosta auki,en tiedä oisko muissa merkeissä sitten sama.
Ja tankin imuletku kannattaa tsekata..
__________________
================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa |
|
#3
|
|||
|
|||
|
voisi olla ne kalvot ,leikannut kiinni
kampiakselin tiivisteet vuotaa kaasuttimen ja pytyn välinen tiivistys tulobensaletkussa ilmavuoto äänenvaimemtimen kipinäverkko tukossa |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kalvot on päällisin puolin eheät ja mäntä+renkaat oli kuin uudet imuaukosta kattottuna,tiivisteetkin oli hyvät. Täytyy kattoo vielä toi änkkäri ja gason suodatin.
__________________
Köyhän on pakko yrittää. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
kurkkaa mäntää pakoaukon puolelta
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Mulla oli kans pitkä tappelu mun raivaussahan kanssa. Eilen sain viimeseltä käyntiin. Vaihdoin viimekesänä kalvot kaasariin ja putsasin tankin ja siivilän ja kaikkee, mut se vaan kävi hetken, kierroksilla, tai sit ei lähtenyt ollenkaan käyntiin.
Eilispäivänä otin hussea sarvista ja purin koko paskan, noin miljoonannen kerran. siinä pytyn ja kaasarin välissä on sellanen bakeliitti tms. imukurkku, mä otin ja hioin sen pöydällä santapaperia vasten et se tuli varmasti suoraks, ja kas kummaa, se autto! eli siinä oli varmaan pikkanen käyristymä tai sellanen ja se hori ilmaa sieltä kaasarin ja pytyn välistä? En sitte tiiä oliks tästä sulle apua, mut eti tietoa guuglesta, siinä on kummiskii tillotsonin kaasari, eikö? tietoa löytyy vähintään hyvin.. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Yleisin vika on pensalekussa. Akselitiivisteet myös tuppaavat vuotamaan kauemmin varastoitaessa. Tämä on helppo kokeilla siten, että muuttuuko tyhjäkäynti laitettaessa saha kyljelleen molemmin puolin?
Suuttimien säätö: Säädä moottoria lähempänä olevasta suuttimesta tyhjäkäynti silleen että käy kovimmilla kierroksilla ja senjälkeen säädä tyhjäkäyntiruuvista (se joka vastaa kaasuakseliin) tyhjäkäynti sopivaksi. Seuraavaksi kaasuliipasin pohjaan ja siitä moottoria kauempana olevasta suuttimesta väännät kovimmat kierrokset mitä siitä löytyy ja siitä vielä hieman aukipäin silleen että vähän hiipuu ne kovimmat kierrokset. Lopuksi vielä tyhjäkäynti ruuvista säätelet niin ettei terä pyöri tyhjäkäynnillä. Tyhjäkäyntisuutinta säädät sitten tarpeenmukaan hyttyykö vai tukehtuuko kiihdyttäessä. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem Koeta välttää halpoja kopioita |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Venäjän kielen taitajia? | sisua45 | Chit-Chat | 7 | 31.12.2009 15:42 |
| Ostetaan Moottorisaha | elhapero | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2009 17:53 |
| M:Moottorisaha | SERMAX | O/M/V Muut | 0 | 28.07.2006 15:32 |
| O: Moottorisaha | Pauli | O/M/V Muut | 18 | 28.06.2005 05:02 |
| O: Moottorisaha | LaaLaa | O/M/V Muut | 0 | 22.08.2003 14:12 |