Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.04.2010, 22:45
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

ahaa ! nyt on jo eri ääni kellossa otin vähän lisää kierroksia ajossa ei kyllä paljoo sen yli 3500 kehtaa kierrättääkkään ja tuota yhtä ruuvia ruuvasin 4 kierrosta kiinni kyl rupes savuu tulee ja herättää aika mukavasti samalla pistin ilmanputsarin suoraan turboon kiinni ja ottaa nyt todella herkästi kierroksia ahdot vaan ei vieläkään nouse yli 1.5 vaikka meno haluja tuntuis olevan kyl siel nyt se 200 ainaki on

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.04.2010, 16:45
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

voi ku joku viittisi vielä laittaa saman laisia kuvia/ohjeita 80 cruiserin pumpusta ja syötön lisäyksestä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.04.2010, 11:02
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

munmielestä tähän sais kyllä kerätä näitä säätö juttuja enemmänki ettei aina tarvii avata uutta topikkii ja ihan mielenkiintosta ois eripumpuista saada tietoo

pistetään jotain tässä isuzuun ja king capis on melkein samallalailla eli kiinnipäin kasvaa ja tyhjäkäyntiä pienennettävä.







hiluxin syöttöruuvia









tässä kans jotain http://www.netikka.net/vepiku/syotto.htm




patrollin pumpusta




tässä jotain mersun pumpusta





bj:n säätöä





landrover discover säätöä





oranssi on syötön säätö

Viimeksi muokannut tdi : 10.04.2010 12:44
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.04.2010, 14:29
henteri henteri ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 19.11.06
Sijainti: posio, Finland.
Viestit: 887
Perusasetus

HIENOA!!ite justiinsa par aikaa säätelen tuota 12 ht pumppua.laitoin just sisälle ahtopaineen säädön ja nyt syötön nostoon
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.04.2010, 22:13
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
munmielestä tähän sais kyllä kerätä näitä säätö juttuja enemmänki ettei aina tarvii avata uutta topikkii ja ihan mielenkiintosta ois eripumpuista saada tietoo

landrover discover säätöä

Just niin...

Tosta ylemmästä ruuvista kannattaakin ruuvailla...

Epäkeskoruuvi, josta säätämällä menee ihan miten sattuu ahdettu syöttö määrältään. Ja sitten Jousta säätämällä saadaan sekaisin ahdonalaisen syötön alkaminen! Ja kun se on sotkettu, niin sitten "korjataan" perusruuvista... Ja ihmetellään kun moottori toimii miten sattuuu!!!

Nimim. 100X nähty ja korjattu (muttei koskaan halvalla...)

JOTEN SÄÄTÄKÄÄ PERUSSYÖTTÖÄ!!!!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.04.2010, 12:45
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

korjasin tohon =)
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.03.2011, 20:54
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

En löytänyt hakemalla tietoa,eli kysytään. Elikkäs HJ60 pitäis saada lisää syöttöä,muttei tiedä mistä ruuvista se tapahtuu(pelannut vain jakaja pumppujen kanssa) ja jos jollain olisi kuvaa laittaa niin olisin kiitollinen. Pumppu on merkkiä NipponDenso(tai niin siinä luki) ja autohan on siis vapari. VM on muistaakseni 82,ja ei ole oma vaan kaverin. Nuo kuvien pumput ovat ilmeisesti ahdetun mallin,että onko ruuvit samoissa paikoissa?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 12.03.2011, 21:02
Profi:n Avatar
Profi Profi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.05
Sijainti: Veteli, Finland.
Viestit: 391
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
En löytänyt hakemalla tietoa,eli kysytään. Elikkäs HJ60 pitäis saada lisää syöttöä,muttei tiedä mistä ruuvista se tapahtuu(pelannut vain jakaja pumppujen kanssa) ja jos jollain olisi kuvaa laittaa niin olisin kiitollinen. Pumppu on merkkiä NipponDenso(tai niin siinä luki) ja autohan on siis vapari. VM on muistaakseni 82,ja ei ole oma vaan kaverin. Nuo kuvien pumput ovat ilmeisesti ahdetun mallin,että onko ruuvit samoissa paikoissa?
http://www.slck.net/viewtopic.php?t=...6n+s%E4%E4t%F6

Pari kierrosta kun ruuvaat auki päin niin kyllä se vähä paremmin kulkee
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis)
Hj 61 (-89 2. auto)
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
12-ht syöttöpumppu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lj-70 pumpun säätö jukos Tekniikka & Jutustelu 9 11.05.2009 22:58
pumpun ajoitus LJ-70 jukos Tekniikka & Jutustelu 1 21.03.2008 14:01
O:Ohj.tehostajan pumpun. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.09.2007 17:52
Pajeron diesel-pumpun ajotus-säätö? Dunkel Tekniikka & Jutustelu 2 09.05.2006 21:53
Pumpun säädöistä hj 60 Tekniikka & Jutustelu 4 10.08.2005 13:43


Sivu luotu: 18:37 (GMT +2).