Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.04.2010, 21:56
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Noniin! Tein vähä pöydällä kokeita tolla sähkö ohjatulla hukkaportin ohjauksella. Sähkötoiminen painekello on säädetty 2,0 bariin ja kun se saavutetaan antaa se sähköisen ohjaus käskyn kaksitoimiselle magneettiventtiilille joka vaihtaa suunnan hukkaportin vastapaine puolelta ohjauspuolelle. Pitää huomenissa asennella härpäkkeet vielä autoon. Eiköhän rupee lintassa ahdot pysymään Tässä pieni demostraatio mitä värkkäilin youtubeen.
http://www.youtube.com/watch?v=5q9izrd1W0Q

__________________
Steady as she goes...

Viimeksi muokannut Mappe : 06.04.2010 22:11
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.04.2010, 21:35
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Nyt on "electric boost control kit" sitte paikoillaan. Vielä en kerinny/viittiny lähtee revitteleen ku vettäki sato. Huomenna sit testit... ja katsastus

__________________
Steady as she goes...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.04.2010, 01:36
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

hyvältä näyttää ! =) pistähän sitten testituloksia esille !
ite säädin syöttöjä ja heitin pois tuon imuriletkun ja putsarin pois ja k&n suodattimen laitoin suoraan turboon auttoi aika paljon heräämiseen otti niin paljon alipainetta tuolla imuriletkulla.. niinkun täällä sanottiinkin mutta ois tullu liian hankalaks ja kalliiks ja pitkämatka vetää koneen oikeeseen laitaan joku hyvinvirtaava putki että päätin ostaa tuning filtterin pitää vaa pitää puhtaana niin kaine kohtalaisia ovat ? äänet parani taas kyllä on ilo kuunnella viheltelyy ja porukka kattoo mutta ahdot eivät vieläkään nouse yli 1.5 taitaa olla liian iso turbo tai sitten ei riitä vaan nafta
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.04.2010, 09:22
apiaani:n Avatar
apiaani apiaani ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.07
Sijainti: Panelia
Viestit: 940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
hyvältä näyttää ! =) pistähän sitten testituloksia esille !
ite säädin syöttöjä ja heitin pois tuon imuriletkun ja putsarin pois ja k&n suodattimen laitoin suoraan turboon auttoi aika paljon heräämiseen otti niin paljon alipainetta tuolla imuriletkulla.. niinkun täällä sanottiinkin mutta ois tullu liian hankalaks ja kalliiks ja pitkämatka vetää koneen oikeeseen laitaan joku hyvinvirtaava putki että päätin ostaa tuning filtterin pitää vaa pitää puhtaana niin kaine kohtalaisia ovat ? äänet parani taas kyllä on ilo kuunnella viheltelyy ja porukka kattoo mutta ahdot eivät vieläkään nouse yli 1.5 taitaa olla liian iso turbo tai sitten ei riitä vaan nafta
Ehkä tyhmä kysymys, mut miksei se 1.5 riitä?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.04.2010, 10:31
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

en tiedä kai se riittää mutta eise haittaiskaan jos se sinne 2 baariin menisi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.04.2010, 10:40
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
en tiedä kai se riittää mutta eise haittaiskaan jos se sinne 2 baariin menisi
Ei se turbo liian pieni oo Itse rupeasin miettimään omavalmiste pakosarjaa. Oikein kunnollista pulssisarjaa erillisillä kollektoreilla. Näyttäis siltä että pulssit menee sekasin ja suorin reitti tuntuu olevan hukkaportille eikä turbon pakopuolelle. Putket vääntää sillä tavalla että menee sytytysjärjestys vuorotellen molemmille kollektoreille ja hukkaportti toiselta kollektorilta.
Click image for larger version

Name:	tdi hojo.jpg
Views:	1523
Size:	98,3 Kt
ID:	11876
__________________
Steady as she goes...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.04.2010, 14:20
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mappe Näytä viesti
Ei se turbo liian pieni oo Itse rupeasin miettimään omavalmiste pakosarjaa. Oikein kunnollista pulssisarjaa erillisillä kollektoreilla. Näyttäis siltä että pulssit menee sekasin ja suorin reitti tuntuu olevan hukkaportille eikä turbon pakopuolelle. Putket vääntää sillä tavalla että menee sytytysjärjestys vuorotellen molemmille kollektoreille ja hukkaportti toiselta kollektorilta.
Liite 11876
tästäkin on ollut puhetta mut ei meinaa uskoo kaise on vaan uskottava ja kokeiltava seuraavaks itse en kyllä ruve sitä tekee ei hermot kestä mutta kun rahaa saa taas joskus niin voisi teetättää ellei ne mailmoja maksa vai pitäisikö minun ens alkuun vaihtaa tuon hukkaportin paikkaa tai jättää kokonaan pois?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 2l turbo pulu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.03.2009 23:20
Myydään iso turbo Nutti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 06.11.2008 22:09
Ostetaan Turbo lj:hin LarppaV O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 22.09.2008 15:03
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 24.05.2007 12:34
M/V Turbo Nemi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.04.2006 06:35


Sivu luotu: 07:02 (GMT +2).