![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei kai se haittaa jos et aja neliveto päällä esim asvaltilla vaan alustalla missä akseleiden nopeusero pääsee murtamaan etkä aja silloinkaan kovaa. Aikoinaan esim. VR:n Jeepissä aikansa jurras kunnes pomppas neliveto pois päältä 50km/h vauhdissa (manuaali, 3v) johtuen juuri erillaisesta kehästä renkaissa akseleiden välillä. edit. Tuli tuos mieleen, että kannattaisko laittaa ne suurempi kehäiset eteen jolloin nopeampi akseli vetäisi hitaampaa, noin niinku ohjautuvuuden kannalta.
Viimeksi muokannut PERSKUTTA : 01.04.2010 13:59 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
karkea kuvio? suhteellinen käsite eli merkkiä ja mallia?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Itse ajattelin alustavasti että ne vähän isommat taakse, ihan jo mahtumisenkin takia ja toiseks näissä tuppaa keula olemaan aika korkeella. Merkki ja malli tais olla sahara insa turbo(niissä karkeammissa) vai sotkenko jo merkit ja malllit?.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ 40 renkaista | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 04.11.2011 00:01 |
HJ:n renkaista | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.03.2007 08:45 |
renkaista | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.10.2006 14:30 | |
renkaista... | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.04.2006 20:35 | |
Renkaista | PsiHJ60 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.03.2006 13:23 |