Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.03.2010, 19:32
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hermanni Näytä viesti


laita kuusykkösen lukkoakselit ja patrollin kone hiluksii nii vaihellaa vua

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.03.2010, 19:39
hermanni:n Avatar
hermanni hermanni ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.05.07
Sijainti: leppävirta, Finland.
Viestit: 278
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
laita kuusykkösen lukkoakselit ja patrollin kone hiluksii nii vaihellaa vua
saat sitten ihan ihe vaihella aksuloita ristiin rastiin kun vaihellaan tuollasenaan
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.05.2010, 20:12
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

no niin.

Nyt on sitten patrolli katsastettu ja muutokset on otteessa...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.05.2010, 17:45
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus




tommosen safarilaatikon väsäilin tossa nii saa varaosat ja eväät mukaan reissuun.

muistaakseni 9 tai 11mm vesivaneri ol materiaalina...






takaveto coswort sierran garretti.





pro turbon cooleri...







Ahtoputket... materiaalina 60mm pakoputki...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.06.2010, 20:12
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

jaahas. päivitellääs tätäkin.

Eli venäjällä tuli käytyä ja eka hajos turbo (ei muuten kestä garretin kolmonen sitte ahtaa reilusti, laakerit antaa periks) ja sitte katkes kampura.
kotia palattua purin koneen ja ykkösen kk:n kaulalta oli kampura menny poikki ja kuutos pytty ol leikannu kiinni. ilmeisesti kuutonen ol jurskahdellu kiinni pitkin reissua, ainakin sen näkönen sylinteriputki ja mäntä oli. no eni vei koneen tunnit tul täyteen. liuskatkin ol ihan loppu eli aika heikot ö-paineet varmaan ollu. en tiiä kun ei ollu mittaria ja oli tiedossa et kone on finaalissa ja ajetaan se mitä se nyt sattuu kestämään.


no juu sitten kävin lunastamassa Juhokelta uuden uhrin. perimä tiedon mukaan 300tkm ajettu. tää on nyt alkuperäinen turbo, joskin alakerrat on samat kummassakin kun on vaan -84 tai uudempi.

"uus" kone on nyt purettu ja todettu ok kuntoiseksi. pienimmät irto osat on pesussa Muumilla ja lohkon pesin itte. tänään vetelin oranssia väriä niskaan et on korin värinen

Tapsalta tuli uudet laakeri liuskat ja metallisen kansipahvin tilasin paikalliseen nissanin liikkeeseen. pytyt tulikin jo tossa hoonattua ja muutenkin mjotori oottaa osia pesusta et pääsis kasaamaan. Pari öljypumppua tossa purin tarkastelua varten ja totesin et 300tkm ajettu orkkis pumppu oli parempi kuin vähemmän ajettu tarvike pumppu. koneistuksen jälki oli huomattavasti parempaa ja kuluneisuuttakibn oli vähemmän...

moottori ol tarkotus nyt kasata mun vanhan koneen kannella kun se tuntu toimivan hyvin ja siitähän tuli kanavatkin jo siistittyä.


niin ja vanha holsetti mikä mul oli nii se men kans huoltoon et tuloo uuvet laakeri ja akseli kun vanha koki hieman kovia. sehän ol 50/54 siivillä ja tuntu olevan ihan eri taval tapahtumaa ilman kuuleriakin kuin tol garretilla mikä nyt viimeks oli...

nii ja turbon vauhtipyörän tossa talvella jo ostinkin et se laitetaan nyt samalla tähän nii saan isomman kytkimen.




Siitä sitten kasaamaan...



Renkaatkin on vaihtuneet kun venäjällä totesin et menee liian hyvin et vois vaikka vaihtaa pienempiin

nykyään patukan alla asustaa 38,5x16r15 TSL pampperssit. kuvia ei taija ollakkaan tähän hätään.

Viimeksi muokannut jv : 22.06.2010 20:38
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.06.2010, 21:21
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Oiskohan siitä tullu tuolla pikku garretilla liian alavääntöinen kone että hajos sen takia?
Vai onkohan se vaan uskottava että nämä neljän runkolaakerin koneet ei kestä viritystä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.06.2010, 22:07
Pumba:n Avatar
Pumba Pumba ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.04.10
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 157
Post

Palijonko oli noin apauttiarallaa ajettu sillä ex.koneella ??
__________________
Kaikilla on makunsa, sano mäyräkoira kun pallejaan nuoli .
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.08.2010, 21:05
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patroltd Näytä viesti
Vai onkohan se vaan uskottava että nämä neljän runkolaakerin koneet ei kestä viritystä.
usko pois!
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Poistettu fedima extreme evo2 235/85/16 +mb vanteet HV O/M/V Renkaat ja vanteet 3 02.07.2010 17:34
Myyty NISSAN PATROL PICK UP perse arska O/M/V Ajoneuvot 0 18.08.2009 11:22
M:patrol pick-up *myyty* Jouni_S O/M/V Ajoneuvot 9 05.05.2008 20:02
M/V. Patrol Pick-up Ramo82 O/M/V Ajoneuvot 3 31.10.2006 11:52
"Jormakas" patrol pick-up Epeli Chit-Chat 0 22.11.2005 23:46


Sivu luotu: 17:37 (GMT +2).