Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.03.2010, 14:30
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.272
Perusasetus

Uus tapuskuri valmiina ja flektin sähköt valmiina + etuvakaaja heitetty Kuubaan leiman jälkeen. Nyt sitten pitäis lähteä koeponnistamaan Pro Fantasyyn huomenna
Pari suttusta kuvaa puskurista

Näyttää siltä että noi päädyt roikkuu alempana vaikka onkin suorassa Kiinnikkeet 8mm lootua ja palkki 5mm seinällä eli todennäkösesti kestää tämmöstä kevyttä käyttöä.


Seuraavaks sitten pitäis alkaa kasaamaan rautaa pohjaa suojaamaan kun taas löytyy hyvää "kierrätysmateriaalia"...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.03.2010, 11:31
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.272
Perusasetus

Tuli hallin katolta lumet alas niin hetihän siihen piti mennä kikkailemaan









Ihan ei taida olla maksimijoustot mutta aika lähelle. Aika hyvin tuntuu tuo sekasikiöalusta toimivan...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.03.2010, 19:18
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

pitäiskös meidän kehitellä jotain ajelun paskaa pääsiäisenä?
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.03.2010, 19:37
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.272
Perusasetus

Pitää harkita asiaa, ACSssään en ainakaan lähde kun siellä on kuitenkin 70% samat laitteet kun viimevuonnakin ja ei se tuuninkipuoli kiinnosta hevonvittuja
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 31.03.2010, 17:25
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

samat, josko saatais maurinkin sj jo ulostallista...
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 31.03.2010, 17:46
Lätty-ode Lätty-ode ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.10.08
Sijainti: Badassriver/Padasjoki
Viestit: 118
Perusasetus

Mul ei auto ihan valmis, mut pääseeks appariks???
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 31.03.2010, 22:00
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lätty-ode Näytä viesti
Mul ei auto ihan valmis, mut pääseeks appariks???
Katsellaan mitäviikonloppu tuo tullessaan...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
cherokeen co korkea Tekniikka & Jutustelu 7 27.07.2007 13:06
cherokeen värinumero Tekniikka & Jutustelu 1 30.11.2006 15:44
CHEROKEEN OSIA -77 sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 08.09.2006 14:17
O: Cherokeen takavalo Sami_V O/M/V Muut 0 27.12.2003 21:35
O: Cherokeen karjarauta Intiaani_Chief O/M/V Muut 0 15.10.2003 20:07


Sivu luotu: 18:43 (GMT +2).