![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
3 cm2 = 0.14 A/R 4 cm2 = 0.23 A/R 5 cm2 = 0.32 A/R 6 cm2 = 0.41 A/R 7 cm2 = 0.49 A/R 8 cm2 = 0.57 A/R 9 cm2 = 0.65 A/R 10 cm2 = 0.73 A/R 11 cm2 = 0.81 A/R 12 cm2 = 0.89 A/R 14 cm2 = 0.97 A/R 15 cm2 = 1.05 A/R 16 cm2 = 1.13 A/R 17 cm2 = 1.29 A/R 19 cm2 = 1.37 A/R 20 cm2 = 1.45 A/R 21 cm2 = 1.53 A/R 22 cm2 = 1.61 A/R 23 cm2 = 1.69 A/R 24 cm2 = 1.77 A/R 25 cm2 = 1.85 A/R
__________________
Steady as she goes... |
#2
|
||||
|
||||
![]()
kaikki on mahollista
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
kertokaas nyt fiksummat.
tavitseeko yksi pyttyinen ahdettu nelitahti bensamoottori painekoteloa? jos tarvitsee niin minkä kokoinen olisi optimaali suhteessa moottorin tilavuuteen. entäs jos siihen laittaa välijäähdyttimen, pitääkö painekoteloa pienentää? tää kaikki liittyy nerokkaaseen ![]()
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#4
|
||||
|
||||
![]()
jep eli kortti tuli perjantaina hj:lla ajettu 1500 km hyvin pelaa ahdot vaan ei nouse välil käväsee siel 1.5 mut yleensä jäävät 1.2 ei ole merkitystä pistääkö hukkaportin kalvon yläpuolelle painetta että se kai toimii sit ok.
vuoto kohtia etsiny mutta kaikki näyttäisi olevan kunnossa ![]() ei oo paljoo vaihtoehtoja turbo herää siinä 2000 jälkeen että jääköse liian isoksi kuitenkin ? aloin kanssa epäilemään meneekö kaasu pohjaan mutta parikertaa kun reippaammin polkas niin lähti vaijeri irti et se menee vähän liiankin pohjaan ![]() nyttei oo kyllä yhtään ylimäärästä rahaa turbo päivityksiin että pitää vaan ootella et työt alkaa ja pärjätä näillä. ehkä vähän jos koittaisi tuota pumppua ruuvata ja kattoo auttaako mihinkään. senpuoleen on ihan tarpeeks ripee näihin nurkka ajoihin oikee vituttaa kun kun kiihdytykset on nii pikasia ja harvinaista herkkuu ![]() ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Noniin! Tein vähä pöydällä kokeita tolla sähkö ohjatulla hukkaportin ohjauksella. Sähkötoiminen painekello on säädetty 2,0 bariin ja kun se saavutetaan antaa se sähköisen ohjaus käskyn kaksitoimiselle magneettiventtiilille joka vaihtaa suunnan hukkaportin vastapaine puolelta ohjauspuolelle. Pitää huomenissa asennella härpäkkeet vielä autoon. Eiköhän rupee lintassa ahdot pysymään
![]() http://www.youtube.com/watch?v=5q9izrd1W0Q
__________________
Steady as she goes... Viimeksi muokannut Mappe : 06.04.2010 22:11 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on "electric boost control kit" sitte paikoillaan. Vielä en kerinny/viittiny lähtee revitteleen ku vettäki sato. Huomenna sit testit... ja katsastus
![]()
__________________
Steady as she goes... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
hyvältä näyttää ! =) pistähän sitten testituloksia esille !
ite säädin syöttöjä ja heitin pois tuon imuriletkun ja putsarin pois ja k&n suodattimen laitoin suoraan turboon auttoi aika paljon heräämiseen otti niin paljon alipainetta tuolla imuriletkulla.. niinkun täällä sanottiinkin mutta ois tullu liian hankalaks ja kalliiks ja pitkämatka vetää koneen oikeeseen laitaan joku hyvinvirtaava putki että päätin ostaa tuning filtterin pitää vaa pitää puhtaana niin kaine kohtalaisia ovat ? äänet parani taas kyllä on ilo kuunnella viheltelyy ja porukka kattoo ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään 2l turbo | pulu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.03.2009 23:20 |
Myydään iso turbo | Nutti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 06.11.2008 22:09 |
Ostetaan Turbo lj:hin | LarppaV | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.09.2008 15:03 |
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 24.05.2007 12:34 |
M/V Turbo | Nemi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.04.2006 06:35 |