![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tulee mieleen kääntäen sama asia, joka tuli eteen konttorilla. Katsuri ei halunnut hyväksyä millään 4-pistevöitä kun olkaremmit on kiinnitetty turvakehikon poikkiputkeen. Ei ole testattu kiinnityspiste. Olis kuulemma pitänyt laittaa uazin orkkis pressukaari paikalleen johon sitten 3-pistevyön olkaremmi kiinni. Sitten olis ollut hyvä ![]() Jossain ne rajat aina on. Näillä mennään.
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Pitäisiköhän eri paikalliskerhojen tilata jäsenmaksurahoilla yx kpl oikeita kaarentaittolaitteita. Plasmoja, sorveja jnejne. yyber hienoja koneita on joka puolella mutta kunnon kaarentekolaitteet näyttää puuttuvan joka paikasta. Kun niitä koneita olisi riittäväst niin ei tarvitsisi koko ajan jupista näistä kaariasioista. Noi marketin ryppärit ei ole parhaita mahdollisia.
Se raha mikä menee kaarien putkimatskuun ei ole mikään maailmoja kaatava. Toyota FJ40 mallistoonkin on tehdastekoiset kaaret olemassa mutta tuntisin itseni hieman orvoksi jos niiden avulla pitäisi tulla pyörien alas joltain rinteeltä. KERHOJEN PITÄISI TILATA NIITÄ PUTKENTAIVUTTIMIA JÄSENTENSÄ KÄYTTÖÖN !!!!!!!! Muttei oo pakko ![]() ![]() ![]() ![]() Jäsenmaksuilla voi esimerkiksi kustantaa osittain jotain saunailtaa tai makkaroita/ safarimaksuja reissuilla.......son kivempaa..... hetken...![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mä tiedän ainaski yhen paikan ![]() yhtään väheksymättä noita saunailtoja ja bailabaila reissuja ![]()
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Mulla ei ole jeeppiä eikä ole tulossakaan, ehkä. Mutta mun mielestä on kohtuutonta toi miten toi kaarisääntö muuttui. Tai siis tuli voimaan. On minusta aika kohtuutonta että viikkoa kahta ennen ekaa kisaa ilmoitetaan että enään ei jeeppien kaaret kelpaa. Tähän asti ne on kuitenkin kelvannut. Se varmaan tässä montaa jurppii?
Säännöt on sääntöjä ja niiden mukaan mennään. Mutta silloin kun ekat ko. jeepit ilmestyi kisoihin sanottiin että niiden kaaret on ok, vaikkei ihan täysin olekkaan j-liitteen mukaiset. Nyt muutos ilmoitettiin jo kisakutsun ilmestyttyä. Näin mä tämän asian olen ymmärtänyt. Jos ja kun varmaan taas olen väärässä, niin pyydetään jo valmiiksi anteeksi. -sami- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kyllä ottas pattiin aika ankarasti itelläkin jos näin on.
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Eikä tämä minullekkaan kuulu mutta yritän ymmärtää noita trial sääntöjä
Eurotrial säännöissä: 3.2.11.1 Vähintään yksi pääkaari vaaditaan ryhmän O ja S avoautoissa. Kaadettavalla tuulilasilla olevat autot on varustettava turvakaarikehikolla kuten määrätty luokille M, PM ja P. Tehdastekoisia kaaria ei saa muuttaa. Suzuki SJ:n ja Samurain B-kaari ei hyväksytä turvakaareksi. Alkuperäiset putket saa vaihtaa, ulkoiset mitat tulee kuitenkin säilyttää (katso kohta 3.2.11.3). Autot joissa ei ole tehdastekoista pääkaarta tulee sellaisella jälkikäteen varustaa. Tuossa 3.2.11.3 näyttää 100cm2 laput piisaavan. Ehkä suunnistus on sen verran rajumpaa että tarvitsee 120 cm2 laput. Koko Eurotrial tekniset säännöt tuossa http://www.autourheilu.fi/attachemen...6-15-29262.pdf Jos ymmärrän oikein niin Eurotrial kaaret ei kelpaa suunistukseen. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Turvakaarista on annettu suositus: Kaaret tulisivat olla yhdestä putkesta, koska näistä on tarkoitus kehittää sääntöihin määräykset. [Suomalainen lisäys] Turvakaarimääräykset AKK sääntökirjan mukaan. Eli nuo ovat eurotrial-säännöt, mutta täällä kilpa-autojen turvallisuus määritellään / määrätään liite J mukaan... |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() En kyllä aatellu ajaa kisoja, mutta oikea syy taitaa olla se että hinauspiste ei enää kelpaa ja oon sen kuitenki rahalla ostanu ja aina ennenki on kelvannu paitsi nyt taas ei kelpaa..
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
| Luokat |
| suunnistus |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Off-Road Suunnistus Cup 2009 | Mylppy | Tapahtumat | 13 | 13.12.2009 16:44 |
| Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.01.2009 23:48 |
| Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 | RJCOBRA | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2008 19:43 |
| Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt | tikpe | Chit-Chat | 1 | 12.06.2008 08:58 |
| Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.02.2005 09:25 |