![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ite laitoin edellisessä laatikon lauhduttimelle menevään putkeen T- haaralla ja anturi siihen. Nykyiseen en ole sitä vielä turannut..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ai mistäs lähtien automaatin öljypohja on ollu alumiinia?? Kyllä se viimeks kun tarkistin oli ihan rautaa...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ootte väärässä kumpikin, koska oikeesti se on terästä. Raudan ja teräksen ero selviää alla olevista linkeistä ![]() http://fi.wikipedia.org/wiki/Rauta http://fi.wikipedia.org/wiki/Ter%C3%A4s |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos lauduttajan päässä niin ylä vai alaputkeen ?
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ja taas palataan tähän asiaan: Jos automaatti kaipaa lauhduttamista, se on sitten jo totaali-paskana!! Ne on edelleen JÄÄHDYTINputkia!!
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
arvon herra kertoo sitten että miksi automaatille usein suositellaan/asennetaan lauhduttimia/jäähdyttimiä.tehtaan toimestakin jo jonkinlainen yleensä löytyy.saa semmoisen kuvan em. tekstistä että kaikki automaatit ovatten paskoja...kumma juttu kun öljyt lämpiää
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Laatikkoöljyllä on kyllä hyvä olla jäähdytin offikäytössä, vaikkei laatikko paskana olisikaan. Onko kellään kokemusta Moparin kautta saatavasta AW 4 -laatikon lisäöljynsuodattimesta. Tilasin sellaisen kun oli halvalla poistomyynnissä. Tulee letkun väliin ja mietin kuristaako virtausta eli kannattaako laittaa ollenkaan paikalleen.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Luigi- |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
![]() Tarkemmalla tutkimuksella selkisi, että se tosiaan onkin terästä eikä alumiinia. No kerrankos sitä erehtyy - joskus ehkä toistekin
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Uus tapuskuri valmiina ja flektin sähköt valmiina + etuvakaaja heitetty Kuubaan leiman jälkeen. Nyt sitten pitäis lähteä koeponnistamaan Pro Fantasyyn huomenna
![]() Pari suttusta kuvaa puskurista Näyttää siltä että noi päädyt roikkuu alempana vaikka onkin suorassa Kiinnikkeet 8mm lootua ja palkki 5mm seinällä eli todennäkösesti kestää tämmöstä kevyttä käyttöä.Seuraavaks sitten pitäis alkaa kasaamaan rautaa pohjaa suojaamaan kun taas löytyy hyvää "kierrätysmateriaalia"... |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Tuli hallin katolta lumet alas niin hetihän siihen piti mennä kikkailemaan
![]() Ihan ei taida olla maksimijoustot mutta aika lähelle. Aika hyvin tuntuu tuo sekasikiöalusta toimivan... |
|
#15
|
||||
|
||||
|
pitäiskös meidän kehitellä jotain ajelun paskaa pääsiäisenä?
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
|
#16
|
||||
|
||||
|
Pitää harkita asiaa, ACSssään en ainakaan lähde kun siellä on kuitenkin 70% samat laitteet kun viimevuonnakin ja ei se tuuninkipuoli kiinnosta hevonvittuja
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| cherokeen co korkea | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.07.2007 13:06 | |
| cherokeen värinumero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.11.2006 15:44 | |
| CHEROKEEN OSIA -77 | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.09.2006 14:17 |
| O: Cherokeen takavalo | Sami_V | O/M/V Muut | 0 | 27.12.2003 21:35 |
| O: Cherokeen karjarauta | Intiaani_Chief | O/M/V Muut | 0 | 15.10.2003 20:07 |