Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 13.03.2010, 22:57
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sössö84 Näytä viesti
näin edestäkatsottuna panjon oikealla puolella oleva alipaine kellolla varustettu hässäkkä,mikä seon
vapauttaako etu perän? kuten napalukot?
napalukkoja ei ole ainakaan manuualisia.
Se on ADD (Automatic Differential Disconnect) eli vapauttaa oikeanpuoleisen vetarin. Näin ollen kardaani ei pyöri, mutta vasen vetari pyörittää tasauspyörästöä ympyrää takavedollakin ajellessa. Oikea vetari pyörii myös tekemättä mitään.

Jos haluaa jättää vetaritkin rauhaan, voi napoihin vaihtaa umpilaipan tilalle Hiluxista napalukot.

Täällä jotain turinaa tuon ADD:n käytöstä poistamisesta: http://www.4x4wire.com/toyota/tech/add/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan 4-runner rocky86 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.04.2009 16:24
Toyota runner?? RANGE83 Tekniikka & Jutustelu 4 24.11.2008 19:45
4-runner Nutti Chit-Chat 0 16.02.2008 12:42
4 runner 3.0td Tekniikka & Jutustelu 4 12.06.2007 20:00
4 runner Tekniikka & Jutustelu 9 08.07.2004 05:48


Sivu luotu: 16:04 (GMT +2).