![]() |
4 runner
mitähän kaikkea pitäs ottaa huomioon ko meinasin laittaa toyta 4runnerin 3.0 bensan tai 2.5 td:n. minkälainen on menemään maastossa akseleitten lukot? onko kovia ruostumaan ja kaikkea muuta mahollista tyyppivikaa kiitos.
|
kannatta ostaa sellane 3.0 turbo dieseli malli siitä saa pienillä muutoksella helposti paljon tehoo
mulla oli väli jäähytin ja ahtoja nostettu niin taka pyörä teho 160hv 410nm eli konees jotain 200hv paikkeilla. |
Et viittiny Hakua kokeilla, sillä antaa vaikkapa tämän: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=34946&
|
4 runnerin etuperän alipainen hässäkkä?
2 Liiteet
näin edestäkatsottuna panjon oikealla puolella oleva alipaine kellolla varustettu hässäkkä,mikä seon
vapauttaako etu perän? kuten napalukot? napalukkoja ei ole ainakaan manuualisia. toinen kyssäri perävälit ja käykö murikka vm85 hiluksiin runko on 4runner vm 90-91 3l v6 manuaali laatikolla |
Lainaus:
Jos haluaa jättää vetaritkin rauhaan, voi napoihin vaihtaa umpilaipan tilalle Hiluxista napalukot. Täällä jotain turinaa tuon ADD:n käytöstä poistamisesta: http://www.4x4wire.com/toyota/tech/add/ |
sopii citymaasturiksi.. ruostuu niinkuin kaikki jojotat.. tojo kitkalukko takana=yhtä tyhjän kanssa
|
Takana näissä on kitkalukko ja etuperä avoin
Tuosta apua vanhan kitkalukon elvyttämiseen: http://www.tvracing.net/?download=Hi...20kiristys.ppt Yleensä tuo lukko ei pidä näissä puoli miljoonaa ajetuissa toyotoissa yhtään, mutta maltillisella kiristyksellä ja uusilla öljyillä voi saada jopa jotain jo aikaankin. Omaan jäykkäakseliseen hiluxiin tulee taakse palalukko ja tuo vanha kitkamurikka menee shimmitettynä etuakselille. 4Runnerissa ei sama onnistu koska on IFS-keulalla ja sen takia etu- ja takaperä eri kokoiset (7,5" ja 8"). Tuohon erillisjousitetun etuperään löytyy erilaisia lukkoja, mutta kestävyys ei ole kuulemma kehuttava. Toinen vaihtoehto on vaihtaa jäykkä etuakseli. |
Hox. Viestin aloittaja-nyybin kysymys oli viime kesältä. :D
|
Sivu luotu: 18:59 (GMT +2). |