![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ruiskullehan se pitää nimenomaan olla ruiskunpumppu, eikä kaasaria varten tehty. Niissä on ero paineessa jonka ne kehittävät. Kaasari pumput olikohan jotain 0,2-0,5 bar ja ja tuokin 740 Turbon pumpun pitäis antaa maksimissaan n.7 bar paineen (muistakseni, voin kyllä olla väärässäkin). Ja sittenhän on kans erilaisia siirto- ja painepumppuja, mutta tutkimalla ja etsimällä löytää sopivan.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Ostetaan holley ruiskun varaosia | chief | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.11.2009 17:33 |
| Ostettu nelikurkkuisen tbi-ruiskun kamat 350b | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 11.12.2008 22:10 |
| Ruiskun suuttimet | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.09.2007 23:34 |
| O:Holleyn ruiskun ohjainboxi | Niilo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.11.2006 17:38 |
| Ruiskun "kerääjä" säiliö? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 10.01.2006 22:03 |