![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ajojärjestys
Lainaus:
nyybinä terveisin wr-range ,team loser
|
#2
|
||||
|
||||
![]() PUUNSUOJALIINA JA SAKKELI
Kiitokset järjestäjille hyvästä kisasta. Kalusto pysyi ehjänä ja miehet kans.
Lumelle ja jäälle ei mitään voitu.Kiitokset kanssa kilpailijoille vinssiavusta, varsinkin NIVAlla liikkuneelle Teamille. Terveisin Team Tenderfoot (appari ROOPE) PS: Keltainen leveä puunsuojaliina sakkelilla jäi apparilta, minulta, LA- iltana muistaakseni rastin 228 ajouran vastapuolelle näreeseen. Joku oli korjannut talteen vaikka tultiin hakemaan...löytäjälle six-päck olutta jos saadaan takaisin kotiin. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Kisa
Mukava oli ajella ja järjestelyt toimi hyvin.
Jeeppi kulki yllättävän hyvin lumessa ja tehoa oli riittävästi. Uusi etuakseli tuli sisäänajettua. Mitään teknisiä ongelmia ei tullut. Piste-eroa ei paljon seuraaviin ollut. Heikot kaaret estivät vaarallisille rasteille menon. Parilla vahingossa käytiinkin, mutta onneksi ei kuvaa ehditty ottaa. Liikaa ajettiin äärireittejä. Varsinkin eteläisellä alueella ekana etsittiin rasteja hangesta. Yksi löytyi 40cm lumen alta. Onni ei ollut myötä ja aikaa tuhlaantui. Mäntsälän takamailla tuli vastaan ajamattomia alueita ja meinattiin jäädä hakkuualueelle, kun ei löytynyt mitään paikkaa mistä vinssata. Onneksi lähti sitten lopulta hapella liikkeelle. Yksi kummallinen juttu havaittiin ennen ekan rastin ottoa. Kuljettajan sivupeili puuttui. En tiedä mitä sille oli käynyt. Oliko edes paikallaan kun auto tuotiin kisapaikalle? Eka vinssaus oli ennen kisan alkua, kun ajoin katsastukseen. Vinssasin yhden mummon ojasta. Niin ja vara-akseli tuli myytyä kun väkisin ostivat ![]() Kotiin tultua huomasin lukulasien jääneen kisa jeeppiin. Pyysin vaimoa katsomaan onko tulokset julkaistu. Eteen tuli vain viinalasti, kaljanjuonti ja oksennuskuvia. Kommentti oli "Minä kun luulin sinun ajavan oikeita kilpailuja". Olisko mieltä jatkossa laittaa ne erikseen vaikka sitsättiin. Varmaan kisoista kiinnostuneet katsojat ym voi tehdä saman päätelmän.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#4
|
||||
|
||||
![]() kuvia
yhdistyksen hovikuvaajalle myös iso kiitos!!
http://picasaweb.google.com/jeeppi36...vieksytys2010# |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
nyybinä, mylllis |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kisoissa oltiin ja ihan hyvin meni, hopeeta tuli. Melko pieni marginaali jäi loppupelistä Pylkön teamille, mut tälleen käy joskus. 11 pistettä taidettiin hävitä, eikä Mikkelin miehet puolestaan hävinneet meille kuin parikymmentä pistettä. Tiukkaa oli, ja hyvä niin. Aluks tuntu ettei tästä(kään) hommasta tuu hevonvi**ua, Patrolli eteni pelkällä vinssillä eikä leikattu Bokkeri pitänyt yhtään. Teki mieli tehdä henkilökohtainen keskeytys ja lähteä juomaan. Pikkuhiljaa kuitenkin homma rupes toimimaan hieman paremmin ja taktiikkaa muutettiin senverran että auraamaan ei enää lähdetä vaan haetaan rasteja mihin on jo jälet tehty.
Aamulla mulla ja Tapsalla rupes väsymys painamaan melkoisesti, onnex LaaLaa teki kevyen välikuoleman yöllä ja sai kuuden jälkeen hirveän virtapiikin. Viimeisen parin tunnin aikana saatiinkin vielä hyvin pisteitä kun haettiin LaaLaan ajaessa helppoja&nopeita rasteja. Autokin pelas hyvin koko kisan ajan, ja kotiinkin vietiin kisan jälkeen ajamalla. Tosin heti ekalla rastialueella vaihdeltiin TAAS kerran löpösuodattimia, mut onnex siitä selvittiin reilun puolen tunnin hommalla. Sen jälkeen löpö taas virtas. Aamulla alipainepumppu leikkas kiinni, tosin sillä ei enää ollut juurikaan merkitystä koska oltiin jo lähdössä kohti kisakeskusta muutenkin. Kiitoksia vaan kisajärjestäjille ja kaikille muillekkin asianosaisille, kisat oli todella hienosti järjestetty eikä valittamisen aihetta löydy. Tuloksetkin tuli mukavan nopeasti, pääs kotiin hyvissä ajoin. Toivottavasti ens vuonna taas! P03:n avustava vinssiapina |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Samaa mieltä Jappen kanssa. Minä itse tiedän että ko.miehistö on suunnitus cup:in konkareita ja varsinaisia persoonia,mutta tälläinen "sisäpiirin" vitsi ei oikein välttämättä avaudu ulkopuolisille. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jotain tarinaa Team Forestin S08:n tiedotusvastaavan ominaisuudessa.
![]() Kiitokset järjestäjille, Mylpylle, maa-alueiden omistajille, kanssakilpailijoille ja yleisölle, oli hyvin järjestetyt hipat. Ainoa miinuksena voisi antaa kilpailukeskuksen ahtauden, mutta hyvinhän senkin kanssa pärjättiin, eikä noin pienellä paikkakunnalla varmasti ole sen parempia paikkoja, joten se siitä. Kisa lähti hyvin käyntiin, saavuttiin perjantaina pelipaikoille, saatiin auto katsastettua ja tarrat liimailtua. Parin oluen voimalla tuli kahtottua kuinka Suomi otti turpaan oikein kunnolla USA:lta ja läppärikin alkoi peilailla jo tuossa puoli yhden maissa illalla, reilun parin tunnin ahertamisen jälkeen, unta kupoliin ja aamulla semikankea herääminen. Kuljettajakokous, lähtö, ja sitten alkoikin mennä vähän pieleen. Valintana oli suunnata ensimmäisenä Mäntsälän ajoalueelle, siellä oli pari autoa ennen meitä ja valmista uraa ajamalla päästiin sentään metsän puolelle. Umpihankeen ei liikkunu mitenkään, ja noin puolentoista tunnin jälkeen saaliina yksi rasti ja 5 pistettä, lähdimme kohti uusia seikkailuja. Seuraavaksi kohti Monnikylän aluetta, sinne pellolla olevalle läimäreelle oli vähän vaikea päästä stanuluokan autolla, kun kolmantena oltiin siä, parin proton jäliltä. Meinas alkaa jo vähän hirvittää, että mistäs sitä oikein vinssaillaan jos tipahtaa raiteelta huti. Tässä vaiheessa oli melkein neljä tuntia aikaa kulunut, ja saaliina 3 rastia ja 15 pistettä. Tien toisella puolella sitten alkoikin kulkea vähän paremmin, oli jo tullut valmiita uria, missä alkoi päästä jopa ajamalla kulkemaan. Otettiin ”helpot” rastit ja kohti Henttalaa. Hetken aikaa siä kierreltyämme, alkoi aikataulu painaa pahasti päälle, jotain sapuskaa oli saatava ja SEO menisi kasilta kiinni, alue jäi kesken ja seolle. Pettymys oli karvas kun ei mitään oikeeta ruokaa saanutkaan ja sämpylän voimalla mentiin eteenpäin. ATV-puiston alueelle nyte. Meinattiin että siä menee niin kauan aikaa, että hyvä käydä siä hyvissä ajoin. Aiemmin satunnaisesti pihissyt rengas päätti alkaa pihistä oikein tosissaan kun sinne laitettiin ilmaa. -> Koska mein tiimillä ei pahemmin huoltoa ole, eikä viä ole tuo auton omistaja saanu edes kompuraa asennettua kaaraan (joka muuten voitettiin viime vuonna Askolan kisasta), jouduttiin ATV-puiston pohjois-osasta ajelemaan traikkuparkkiin, rengas tyhjäksi, puunsälä renkaan ja vanteen välistä pois, ilmaan täys -> ja matka jatkuu. Uusi yritys ATV-puistoon. Siä kulku oli ihan ok:ta ja tultiin alueen läpi, yllätys olikin suuri kun ei meinattu päästä mistään pois. Nooh, löytyi sentään jostain vähän lyhyempi reitti eikä tarttenu kivuta mäkeä ylös takaisin laavulle, vaikka sekin kävi jo mielessä. Kello about viis, suunnistaja kokee loivaa välikuolemaa, vaihtoehtoina mennä Mäntsälän alueelle (olisi ollut ehkä parempi vaihtoehto näin jälkeenpäin ajatellen) tai sitten Henttalan alueelle takaisin, joka jäi kesken ennen ruokailua. Aamuset kokemukset Mäntsälän alueesta oli vissiin niin pahoja, että päädyttiin Henttalaan. Sieltä muutamat rastit ja vähän ennen kuutta lähdettiin pois päin, maaliintuloajaksi 6:48 ja unta kupoliin. Palkintojenjako, Mylppy sai todellakin ansaitsemansa kiitokset 'ihan vähän tuut auttamaan' hommasta. ![]() Lämpimin terveisin: S08 suunnistaja/nörtti. ps. Tulipas novelli.. .. O_o
__________________
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tulipa niin lyhyt kirjotus, että tietenkin jotain unohtu, 24h kisa vaatii tietysti veronsa ja vaurioilta ei voi säästyä, tässä siis vikalista:
- 1 kpl liukukita - 1 kpl 20A sulakkeita Eli huomattavasti enemmän kuin yleensä. Liukukita hajosi kun vedettiin narulla jonkun verran sivuun, melko hepposen tuntusesti napsahti kahtia. Sulakke taas meni kun joku tärinä hiersi johtoja poikki konehuoneesta. ![]() Jospas siinä olisi jo kaikki.
__________________
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() itse ainakin pyrin samantien ajamaan sivuun jos pienempi pyöräisiä tuli vastaan, sekä jos olin reitillä tukkeena tietämättä mihin menossa, joten tuo ei kohdistunu tapsa4x4: lle tuo miun purkautuminen.. ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ladoga 2010 | myllis | Tapahtumat | 224 | 03.05.2011 11:38 |
officross SIIRETTY 5/2010 | VooDoo Jeep | Tapahtumat | 152 | 03.05.2010 20:55 |
Offivarusteen TalviEksytys 2008 22-24.2 | Kentsu | Tapahtumat | 284 | 10.07.2008 12:22 |
Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 | Kentsu | Tapahtumat | 171 | 07.11.2007 12:23 |
Offivarusteen TalviEksytys 2006 | Kentsu | Tapahtumat | 139 | 26.02.2006 18:41 |