Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 15.10.2003, 09:06
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Viestit: 1.059
Perusasetus

Niin yksi kokemus on omakohtainen. Eli kun nuilla autoilla niin hirveesti talvella ajeta, niin tietysti oli seisomassa lämpimässä tallissa n. 4½kk.) Takakontissa on kaksi yellow optimaa ja kaapelit irti. No sitten kun piti käynnistellä keväällä, totesin että molemmat akut on tyhjiä. No eikun lataukseen eipä tapahtunut mitään, joku fiksu neuvoi että nää tarvii oman speciaalilaturin (no partsista sellainen lainaan) ja ja lopputulos oli...ei henkeä. Jälkeenpäin joku fiksu sanoi, että nuo nykyajan hyytelöakut ei kestä seisottamista. En tiedä onko muilla vastaavia kokemuksia. Ainakin allekirjoittaneelle yksi kerta riitti.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bilteman akut - huoltovapaa, vai tavallinen. Tekniikka & Jutustelu 27 03.04.2008 09:34
AKUT Tekniikka & Jutustelu 7 25.02.2007 22:59
bertan akut ahku Tekniikka & Jutustelu 24 22.11.2005 01:41
uudet akut hj60:seen Tekniikka & Jutustelu 5 07.11.2005 09:55
Optiman akut rangemies Tekniikka & Jutustelu 12 07.02.2005 21:32


Sivu luotu: 14:40 (GMT +2).