![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jaahas laitampas juttua tänne, kävin tuossa leimalla ja piti samalla muutoskatsastaa 2"korinkorotus mutta alkoi vaatimaan juuri noita mittoja lapulla mistä tuossa aiemmalla sivulla oli juttua. Autoon on aiemmin laitettu 3"korotus jouset ja merkattu vain otteeseen mitta navasta pyörän kaareen. Eli siis olisko jollain vastaavaa kokemusta ja tai tietoa kuinka korkea tuollainen LJ -89 on ihan vakiona?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs tuosta nyt sitten hyötyy tuosta G muutoksesta?
Kertokaa kun en löytänyt mitään järkevää... ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No, ilman G:tä et voi teoriassa korottaa yli 51 milliä. Vanhemmissa autoissa tuota G:tä ei tartte, vaan niitä kohdellaan luonnostaan maastoautoina ilmankin sitä kirjainta otteessa.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
OK. Eli eipä hirveitä etuja ole... Mihis vuoteen muuten vanhempi loppuu?
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu, minä vuonna tuo G-juttu tuli käyttöön. Ainakin -79 jeeppi ei moista tarvinnut. Tai siihen sitä siis ei edes saanut, kun koitin tyrkyttää konttorille. Korotukset ym. meni kiltisti leimalle ilmankin.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
G tuli joskus -93.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Muutoskatsastus. | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 26.08.2013 14:51 | |
hj muutoskatsastus | proto | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.07.2008 20:16 |
bj:n muutoskatsastus | Tekniikka & Jutustelu | 52 | 25.07.2007 20:07 | |
Muutoskatsastus | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.09.2006 20:01 |
SOA ja muutoskatsastus??? | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.01.2006 16:00 |