![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() VW LT35 isommalla 2,8 litran moottorilla, ni ei ole jakohihnaakaan vaihdettavaksi. LT ja Sprinterhän on samoja autoja voimapakettia ja pieniä ulkonäköasioita lukuunottamatta. Samat iskarit yms. alustan osat.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
juu jollei kosmeettiset peltivauriot rassaa, niin ehdottomasti maxi sprinter tai LT
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
|||
|
|||
![]()
jos ottaa k-autona niin kannattaa kattoo löytyykö ajokortista CE muuten ei laillisesti kärryä vedellä,
k-auto on siitä hyvä että voi ajaa miten lystää vaikka olisi firman nimissä eikä verottajalla ole sanomista siihen, sekä kaikki maksut ovat pienemmät. transitilla on mukavampi ajaa kesällä talvella se EI MENE MIHINKÄÄN (siis takaveto malli) välillä on tasasellakin jumissa vaikkei ole luntakaan |
#4
|
||||
|
||||
![]()
älä osta ainakaan 1.9td koneella olevaa, mulla oli työautona vm.00 1.9td boxer, vääntöjä ei ole yhtään, puolityhjän kärrin kanssa joutuu lähtemään melkein kaasupohjassa liikenteeseen, muuten ihan mukava auto, mutta peräkärriä ei pysty vetämään, vaikka ahtopaineitakin oli hiukan nostettu.
2.8td ducato (kuorma-auto) jaksaa vetää täyttä kärriä ja tilaa on mainiosti, erittäin hyvä hintalaatu suhde, etuiskareitten vaihto on vaan perseestä joutuu koko kojelaudan purkamaan. pitkän matkan ajossa vitutti tuo ducato kun oli rajotin, alamäkeen sain sen kulkemaan liki 100km/h ja monta sataa kilometriä tuli yhteensä matkustettua sikaosastollakin. en tiedä oliko tuossa 1.9td boxerissa jotain vikaa mutta jarrut oli vittumaisen takapainotteiset liukkaalla kelillä pitää jarruttaa varovasti
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 25.02.2010 18:42 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
ittellä vm.-91 2,5TD "Taxi" Ducato jolla ajettu 550tkm.
Hyvin pelittää. Sähkövikoja löytyy, mutta onneksi niin vanha kärry että yksinkertaiset sähköt. Ruostuu kovin, mutta niinhän ne kaikki. todella tehokkaat jarrut ja talvella takapainoiset. Pitää olla 16"vanteet jotta jarrut mahtuu olemaan (taxi-malli) Väliseinää ei ole joten kylmä talvella. Ikkunoita paljon ja hyvät peilit joten näkee hyvin joka suuntaan. Saa kuskattua myös pitkää puutavaraa mitä nyt etupenkkien alle menee... Kattoluukku ![]() Jaksaa hyvin vetää ainakin n.1200kg kärryä. Lähtee kylmänä hyvin käymään eikä kuluta paljoakaan. Hyvä ajaa ja kulkee kovaa! Etuveto on plussaa näillä keleillä. Vanhaa Ducatoa siis suosittelen "huonoksi" pakuksi.
__________________
Niva- ei tarvitse katua Viimeksi muokannut IHKULAINEN : 25.02.2010 19:38 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
transporttereissa vikoja kokoajan ja osat/huolto kalliit.. hiaset nyt aina ollu paskoja mutta kuitenkin suosittuja ja toimivia vissiin..lussuja ym..
ducato ym fiat peugeon citroen,vois viedä jo uutena kuusankoskelle,paskimmat pakut ikinä!näkehän sen heti kun nousee kyytiin jo!luulee että kaikki mihin koskee hajoo käsiin.. transit ihan ok peli,ei vikoja pahemmin ole ollut muutenkin hyviä..faijalla ollu firmass puolisen tusina 20v ajan! myös uusimpia transporttereita muutama,kerran oli yks hiase ja viimeinen se oli.. muista merkeist en tiedä..
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
meillä tuntuu firmassa olevan fiiatit ainoita, joiden kanssa ei oo ollu ongelmia. Mutta jos kärriä meinaa vetää, niin kannattaa hankkia se vanhempi Ducato maxi (94-02) Jossa on isompi laatikkoa. Tuossa uudemmassa on 2.8JTD:n jatkona sama laatikko kuin noissa pienemmissäkin pakuissa (scudossa jne).
Tälläkin hetkellä on firmassa kolme fiudea, joista yhessä on mittarissa joku 650tkm, ja hyvin näkyy eteenpäin kulkevan. Laatikkoremontit olen kyl tehny jo kaikkiin ainakin kertaalleen. "laatikkovikaisia" saa varmaan aika edullikkaasti, koska tyyppivikana noissa on sycrorenkaiden loppuunkuluminen (alapäin vaihtaessa kurahtaa), ja sen jälkeen rupee rattaiden kytkentänystyrät kulumaan ja vaihteet ei pysy päällä. Uusia osia saa edullikkaasti tamgearsilta, ja pikkuviilauksella saa kuntoon. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Noita haiseja ja transkoptereita vaan on pirun vähän tarjolla k-autoina
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään 2 kpl hj 60 3+3 pakuja | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.07.2009 22:33 |
Härskejä ja huonoja racing kuvia | VonLeka | Chit-Chat | 16 | 21.03.2006 19:01 |
Autojen hyviä ja huonoja puolia? | Metso | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.01.2005 18:35 |
M:toyota pakuja | toytoy | O/M/V Muut | 6 | 20.08.2004 14:21 |