Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 20.02.2010, 13:09
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Tässä ei haittane hiace-tyylistä vetotapaa, vaan keskitasauspyörästöä, että ajaminen neliveto päällä tienpäällä ei tekis autosta niin jäykkää. Keskitasauspyörästön haluaisin itsekkiin autooni, mutta en pakollista jatkuvaa nelivetoa. Pajeron käyttämä neliveto tekniikka olisi ideaalisin, eli taka-veto, neliveto keskitasauspyörästö auki ja keskilukko kiinni. Lisäksi tietenkin hias ja nopea puoli. Pajerossa loppuunasti vietynä on huonoa kuitenkin sähkösesti kytkettävien takalukkojen löysääminen kun nopeus hieman nousee.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Etulukko ja jatkuva neliveto veijon-esso Tekniikka & Jutustelu 17 15.01.2011 17:50
O: HJ:hin neliveto ZTR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 16.07.2007 00:25
O: perämurkula neliveto hiluxiin vm.88 Beaglesi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.05.2007 21:20
Jatkuva erektio MäIte Bees & Honey 0 19.05.2002 19:10
Tupakan jatkuva syyttely on lopetettava! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:56


Sivu luotu: 06:02 (GMT +2).