![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tässä ei haittane hiace-tyylistä vetotapaa, vaan keskitasauspyörästöä, että ajaminen neliveto päällä tienpäällä ei tekis autosta niin jäykkää. Keskitasauspyörästön haluaisin itsekkiin autooni, mutta en pakollista jatkuvaa nelivetoa. Pajeron käyttämä neliveto tekniikka olisi ideaalisin, eli taka-veto, neliveto keskitasauspyörästö auki ja keskilukko kiinni. Lisäksi tietenkin hias ja nopea puoli. Pajerossa loppuunasti vietynä on huonoa kuitenkin sähkösesti kytkettävien takalukkojen löysääminen kun nopeus hieman nousee.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Etulukko ja jatkuva neliveto | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 15.01.2011 17:50 |
O: HJ:hin neliveto | ZTR | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 16.07.2007 00:25 |
O: perämurkula neliveto hiluxiin vm.88 | Beaglesi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.05.2007 21:20 |
Jatkuva erektio | MäIte | Bees & Honey | 0 | 19.05.2002 19:10 |
Tupakan jatkuva syyttely on lopetettava! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:56 |